تاريخ انتشار: 26 مهر 1398 ساعت 19:47:51
دستگیری روح الله زم در حد سرنگونی پهپاد آمریکا بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دستگیری مدیر کانال آمد نیوز در حد سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا و توقف نفتکش اسکورت شده انگلیسی بود. او افزود: این فرد جنایتکار زیر نظر سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، فرانسه و با بودجه رژیم صهیونیستی مدیریت تولید شایعه، دروغ، بدبین کردن مردم نسبت به حکومت و ایجاد اختلاف و تفرقه را به‌عهده داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دستگیری مدیر کانال آمد نیوز در حد سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا و توقف نفتکش اسکورت شده انگلیسی بود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه شهر اصفهان با تبریک دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این فرد جنایتکار زیر نظر سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، فرانسه و با بودجه رژیم صهیونیستی مدیریت تولید شایعه، دروغ، بدبین کردن مردم نسبت به حکومت و ایجاد اختلاف و تفرقه را به‌عهده داشت.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران با ترفند خاصی او را دستگیر که موجب تعجب و حیرت رسانه‌های بیگانه شده است و به طور قطع از طریق او برخی خط و ربط‌های نفوذی‌های داخلی شناسایی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به راهپیمایی گسترده اربعین، اظهارداشت: مسوولان ایران و عراق باید به فکر سامان دهی اوضاع بین‌الحرمین، لوله کشی آب در طول مسیر کربلا و نجف، تعریض جاده‌های آن و درختکاری این منطقه باشند.
وی اضافه کرد: ملتی که چنین حماسه‌ای در اربعین خلق می‌کنند با جان و دل حاضرند هزینه‌های این ساماندهی را پرداخت کنند کما اینکه برخی از شیعیان کویت هزینه‌های بسیار بالایی در این راه صرف کرده‌اند.
وی اضافه کرد: در مرزها باید بیشتر فعالیت عمرانی صورت گیرد و البته اقدامات خوبی شد که فرصت حضور میلیونها نفر فراهم شده است.
آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: موانع در طول تاریخ اجازه این حماسه را نمی‌داد ولی شیعه برغم سختی ها، گذشتن از جان و مال خود این راهپیمایی را در طول تاریخ داشته است و امروز به واسطه اقتدار شیعه چنین گسترش پیدا کرده است.
وی سالگرد شهادت شهید اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب را تسلیت گفت و ادامه داد: یک پنجم شهدای طلبه و روحانی و یک دهم شهدای کل کشور متعلق به اصفهان هستند و بی شک تعداد زوار اربعین استان در جایگاه نخست قرار دارد.
وی اضافه کرد: باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به گونه ای رفتار کنیم که چهره شهر رنگ بی دینی به خود نگیرد.
خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: اولین وظیفه امر به معروف و نهی از منکر متوجه خانواده‌هاست و باید در گام نخست امر به معروف و نهی از منکر را خانواده آغاز کرد.
وی با اشاره به آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی، تصریح کرد: یکی از بهترین راههای حفظ سلامت ورزش است و ضرورت دارد همه به ویژه خانم‌ها به این مساله توجه داشته باشند.
امام جمعه اصفهان توجه به ورزش قهرمانی را ضروری دانست و گفت: راه‌اندازی تیم‌های ورزشی توسط برخی شرکت‌های سهامی خاص که سهامدار آن مردم هستند، بدون اجازه سهامداران کاری اشتباه است.
وی با تاکید بر جایگاه ورزش همگانی گفت: اسلام برخی از ورزش‌ها همگانی را مانند شنا مورد تاکید قرار داد و حتی برخی از مراجع تقدیر بعد از نماز صبح نسبت به نرمش اهتمام ویژه‌ای دارند.
آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: رسانه باید ورزش و نرمش خانگی را به مردم آموزش دهند و تبلیغ کند، کاری که موجب رشد کشور نشود غلط است و لذا توجه به ورزش باید با این دیدگاه دنبال شود.
امام جمعه اصفهان در خطبه اول نماز با اشاره به تاکید اسلام در خصوص شکرگزاری از خدا، گفت: قدردانی از زحمات انسانی که نعمتی را به ما می بخشد در روایات دینی مورد تاکید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تشکر از زحمات همسران موجب استحکام خانواده می‌شود و عدم توجه به این ‌آموزه اخلاقی یکی از دلایل از هم پاشیدگی خانواده هاست.

*ایرنا

  تعداد بازديدها: 2117
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84378
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.