تاريخ انتشار: 07 مهر 1398 ساعت 19:39:32
افزایش تعداد موکب‌های تهران به 300 موکب در اربعین امسال

معاون استانداری تهران از افزایش تعداد موکب‌های تهران به 300 موکب در اربعین امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی در جلسه شورای اداری استان تهران در تشریح آخرین اقدامات استان تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین، گفت: اصل پذیرایی و خدماتی که استان تهران به زائرین ارائه می‌کند در شهر نجف باید انجام بگیرد. با توجه به ملاقات‌هایی که با مسئولین شهر نجف و کربلا توسط استاندار تهران و معاونین استانداری انجام شده است مسائل و مشکلات در جلسه هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری مطرح شد و خوشبختانه در ملاقات بعدی که من به عنوان معاون انتظامی استانداری تهران با مسئولین شهر نجف داشتم تمامی مشکلات مطرح شده به حمدلله مرتفع شده بودند.

وی افزود: برخی از خدمات خودرویی و همچنین خروج اتباع خارجی از مرز چذابه صورت می‌گیرد.

به گفته گودرزی، با پیگیری‌های استاندار تهران تعداد موکب‌های استان امسال به حدود 300 موکب رسیده است.

وی همچنین گفت: در حوزه‌های زیرساختی نیز در شهر نجف اقدامات خوبی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران انجام شده و مشکل خاصی در شهر نجف وجود ندارد.

معاون استانداری تهران تاکید کرد: معاونین اقتصادی، منابع انسانی و استانداری استان تهران در حوزه فراهم کردن تجهیزات و زیرساخت‌ها اقدامات خوبی را انجام داده‌اند. به واسطه حجم عظیم کار در پارکینگ طبقاتی شهر نجف برای اسکان زائران از ظرفیت‌های نیروهای ارتش بهره گرفته خواهد شد. همچنین در صحن حضرت زهرا (س) شش آشپزخانه راه اندازی خواهد شد که تلاش خواهیم کرد در این آشپزخانه‌ها نیز بین 17 تا 20 هزار وعده غذا به طور روزانه به زائران داده شود.

وی تاکید کرد: با احداث این آشپزخانه‌ها امسال در پیک جمعیتی شهر نجف روزانه حدود 85 هزار وعده غذا به زائرین داده خواهد شد. استان تهران در بحث اسکان نیز حدود 100 هزار نفر را باید اسکان بدهد.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: امسال بیش از 3.5 میلیون نفر زائر از کشور عازم پیاده روی اربعین خواهند شد که باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کمک حال این زائرین باشیم.

  تعداد بازديدها: 2841
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84243
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.