تاريخ انتشار: 04 مهر 1398 ساعت 12:10:38
رئیس جمهور ما

گفتم: آقاجون متاسفانه برخی سیاسیون و حتی مقامات عالیرتبه مانند رئیسی رئیس قوه قضائیه با بی توجهی به پروتکل دیدارهای متناسب با مناسبات کشورها حضور جانسون نخست وزیر انگلستان در محل استقرار رییس جمهور ایران را بی هیچ منطقی دال بر توهین و تحقیر رئیس جمهور و ایران تعبیر کردند و حتی کیهان دیدار با مکرون رییس جمهور را توهین روحانی به مردم ایران نوشتند.
گفت: البته در این آشفته بازار قبیله گرایی سیاسی نباید از توئیت هوشمندانه و شاید دردمندانه عبدالله گنجی به سادگی عبور کرد، نگاه خردمندانه و حتما مبتنی بر عرق و دغدغه ملی گنجی در توئیت قابل تقدیرش قطعا می تواند الگوی اتخاذ مواضع ملی باشد.
گفتم: مدیر مسئول روزنامه اصولگرای جوان در روزنامه صبح هم برخلاف روزنامه های همراه تیتر ارزشمند و قابل دفاعی کار کرده است.
گفت: آقاجون مدیر مسئول روزنامه اصولگرای جوان در توئیت ساعتی قبل در واکنش به انتقادها به این دیدار نوشت.
چرا در این صحنه فردی به نام روحانی را می‌بینیم و قضاوت منفی می‌کنیم؟ چرا قدرت ، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نمی‌بینیم که رهبران دو قدرت صاحب حق وتو به رئیس‌جمهور ما التماس می‌کنند که با ترامپ گفتگو کنید، مگر در عرف بین‌الملل قدرت‌های بزرگ به کشورهای ضعیف التماس می‌کنند؟
*گفت شاید مهمترین کلید واژه عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه اصولگرای جوان دقیقا در همین کلمه خلاصه شده باشد.  رئیس جمهور ما

  تعداد بازديدها: 3823
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84220
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.