تاريخ انتشار: 04 مهر 1398 ساعت 11:23:13
تکرار تاریخ در مجلس شورای اسلامی

گفتم: آقاجون پس از تحریف گسترده مواضع ۲۶ شهریور مقام معظم رهبری در تایید مواضع اعلامی رییس جمهور و وزیر امور خارجه در خصوص کم و کیف ممنوعیت مذاکره با آمریکا امروز شاهد تهاجم تخریبی شیخ پژمانفر یکی از نمایندگان مشهد در مجلس علیه تصمیم مقام معظم رهبری در انتخاب لاریجانی به ریاست قوه قضاییه و فرمان تشکیل شورای راهبردی سران سه قوه بودیم.
شیخ پژمانفر خطاب به لاریجانی رئیس مجلس تاکید کرد شما کشور را به این روز انداختید اجازه صبحت به کسی نمی دهید ... اختیار مجلس را سلب و به شورای سران بردید برادرتان ۱۰ سال رییس قوه قضاییه بود.
گفت: دکتر لاریجانی در پاسخ فرمود، تمام تریبون ها که در اختیار شماست، نمی گذارید کسی حرف بزند همه را تخطئه و تخریب می کنید، مگر من شورای سران سه قوه را تشکیل دادم؟ مگر به فرمان رهبری رئیس مجلس عضو شورا نیست؟
گفتم: چرا امثال شیخ پژمانفر موارد مذکور را خطاب به مرجع تصمیم و عمل یعنی مقام معظم رهبری نمی گویند می توانند نه با ادبیات سخیف و مملو از توهین که با ادبیاتی مدیریتی و مکتوب به تصمیم رهبری در انتخاب و انتصاب لاریجانی به ریاست قوه قضاییه معترض یا تصمیم رهبری مبنی بر تشکیل شورای سران با حضور روسا و معاونین و مدیران ذی ربط سه قوه را مورد نقد قرار دهند.
گفت: دکتر لاریجانی هم ابتدا تند و سپس با لحنی آرام و منطقی به همین معنا دعوت کردند.
گفتم: عناصر جریان فکری مذکور در آستانه پرخاش و تند گویی با مقام معظم رهبری قرار گرفتند؟
گفت: آقاجون جریان فکری مذکور در زمان رهبری حضرت امام (ره) هم بر همین منوال و کجراهه حرکت می کردند، چنانکه مکرر مورد خطاب و عتاب امام قرار می گرفتند، به یاد داریم که در موردی حضرت امام، لحن پرخاشگرانه علیه رئیس مجلس مرحوم آیت الله هاشمی را بدتر از لحن اسراییل نامیدند و تاکید فرمودند بنا به ملاحظاتی بیش از این نمی گویند.

  تعداد بازديدها: 3882
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84217
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.