تاريخ انتشار: 02 مهر 1398 ساعت 23:36:14
درگیریِ در دانشگاه علامه

روز گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی بین دانشجویان بسیجی و اعضای انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش درگیری اتفاق افتاد.

ویدئوهایی از دانشجویان در دانشگاه علامه منتشر شد که حکایت از درگیری شدید میان دانشجویان بسیجی و اعضای انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش داشت.یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش در این باره می‌گوید:

* روز جذب عضو انجمن‌ها بود. طبق روال هر سال برای معرفی انجمن تصاویری از شخصیت‌هایی که از لحاظ فکری به آنها نزدیک هستیم روی میز نصب می‌کنیم.

* بچه‌های بسیج به عکس‌ها و مشخصا عکس میرحسین موسوی واکنش نشان دادند و شاکی شدند. آنها به دانشگاه اطلاع دادند و دانشگاه هم به ما گفت که عکس‌ها را برداریم.

* از آنجایی که هیچ مصوبه و بخشنامه‌ای مبنی بر اینکه نصب عکس میرحسین موسوی تخلف است، وجود ندارد ما هم عکس را برنداشتیم. اگر تخلف یا جرم بود که ما این کار را نمی‌کردیم. ما به آنها گفتیم درخواست شما غیرقانونی است.

* در ادامه دانشجویان بسیجی خودشان اقدام به برداشتن عکس کردند و دانشجویان تشکل ما هم مقاومت کردند. حتی دو سه بار اقدام کردند که عکس را بردارند.

* جلوی میز ما آمدند و دادوهوار کردند و با زور عکس را از ما قاپیدند.دوباره بچه‌ها مانع شدند. ۴۰ دقیقه بعد بسیجی‌ها از بیرون بیرون دانشکده دوستان دیگرشان را آوردند و همگی با هم به میز ما حمله کردند و بچه‌های ما را زدند.

* حدودا یک ربع درگیری فیزیکی بود. فیلم‌هایش هم موجود است. طوری بچه‌های ما را زدند که حالا دست یکی از بچه‌ها شکسته است.

*ایرنا

  تعداد بازديدها: 931
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84213
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.