تاريخ انتشار: 24 شهريور 1398 ساعت 18:11:59
داستان ظهوری که ریشه در آموزه های شیعی ندارد.

گفتم: آقاجون شیخ ع - پ با فحاشی علیه مجلس تا اتهام سازی علیه رییس جمهور (سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تهران) تا اعلام مشروعیت خفقان در حکومت امام زمان علی الظاهر متمایل به دستیابی به تیتر رسانه است.
گفت: اخیرا اتهاماتی علیه شیخ ع - پ به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد که شیخ بجای توضیح و تکذیب موارد مذکور به اتخاذ مواضع جنجالی از این دست اقدام کرد.
گفتم: دکتر احمدی نژاد استاد دانشگاه علم و صنعت پس از ریاست جمهوری در صدد تاسیس دانشگاه غیر دولتی بود که با جنجال تا احضار به دادگاه روبرو شد اما هر شیخی مانند ع - پ می تواند به محض اراده، موسس و رییس یک حوزه علمیه (مرکز آموزش عالی) ، دبیرستان و آموزشگاه باشد در حالیکه هر دو می توانند به یک اندازه نسبت به جذب دانشجو و طلبه اقدام و مدرک تحصیلات عالی اعطا کنند.
گفت: این یکی از مشکلات آموزش عالی کشورمان است که شیخ ع - پ نوعی هم به سادگی می تواند مانند حوزه علمیه قم و شهید حقانی یا دانشگاه تهران و شریف جوانان را جذب و مدرک عالی اعطا کند.
گفتم: شیخ ع - پ برخلاف تمامی آموزه های دینی و اخلاقی به سادگی دیگران را در معرض تهمت قرار می دهد در حالیکه خود در کودکی آثار تلخ تهمت فساد مالی و اخلاقی هیات امنا حسینه توسیرکانیها علیه پدرش را که امامت جماعت حسینیه را عهده دار بود لمس کرده است.
گفت: تهمت علیه مرحوم حاج آقا پ هرگز اثبات نشد و بسیاری از نمازگزاران حسینیه و محله مانند بنده ی نوعی تا پایان عمر حاج آقا با افتخار به ایشان اقتدا می کردیم هرچند از شیخ ع - پ با تجربه تلخ مذکور انتظار بود که حداقل به این سادگی دیگران را مورد تهمت و افتراء قرار ندهد.
گفتم: شیخ ع - پ ضمن حمله به رئیس جمهور منتخب مردم مدعی است ،رئیس جمهور درصدد دوگانه سازی برای کسب آراء انتخاباتی بعدی است.
گفت: شاید هیجان تیتر یابی در رسانه باعث فراموشی شیخ ع - پ شده باشد چرا که برخلاف شیخ که می تواند کاندید اولی انتخابات خبرگان باشد رئیس جمهور قبلا پنج دوره مجلس و ۳ دوره خبرگان را تجربه کرده و الان نیز در سال سوم دور دوم ریاست جمهوری است.
گفتم: شیخ ع - پ در اظهارات اخیر مدعی است در روایات داریم با اینکه در حکومت امام زمان آزادی بیان وجود دارد امّا کسی که حرف باطل بزند اعدام می‌شود مردم هم نمی‌گویند آزادی بیان نیست بلکه به این حد از فهم رسیده‌اند و می‌دانند که از روی غرض‌ورزی حرف‌زده است.
گفت: حجت الاسلام رسول جعفریان استاد حوزه و دانشگاه تهران و پژوهشگر ارشد تاریخ اسلام در ۱۳آذر۹۱ فرمود.
*داستان ظهور با این شکل که امثال آقای ع - پ طرح می کنند ریشه در آموزه های شیعی ندارد.
*متاسفانه به جای آن که متفکران و اندیشمندان از روحانی و دانشگاهی رشته فکر را در دست گرفته و باب اندیشه و اندیشیدن را باز نگاه دارند قریب هشت سال است که در این کشور مشتی روضه خوان و مداح ـ با همه ارزشی که از باب مرثیه خوانی برای اباعبدالله(علیه السلام) قائلیم ـ سردمدار فکر و اندیشه شده اند.
*این قبیل افکار در باره ظهور که برای آن قاعده درست می کنند و نمودار می کشند و وقت ظهور تعیین می کنند و هشدار باش آمادگی برای همین نزدیکی ها می دهند به راحتی می تواند زمینه ظهور فرقه هایی شبیه بابیت را در ایران فراهم کنند.
*این شخص تصور می کند که بحث ظهور غیب است که پیشگویی کند یا علم است که از روی قواعد علم تجربی مثل خسوف و کسوف حدس بزند؟‌

گفتم: تکلیف مردم و نهادهای مسئول در مورد امثال شیخ ع - پ که توان در اختیار گیری ظرفیت های حکومتی برای ترویج افکارشان را دارند چیست؟
گفت: آقاجون وقتی علمای تراز اولی مانند آیت الله امینی ، آیت الله استادی تا استاد رسول جعفریان و بسیاری دیگر در حاشیه هستند یا حوزه علمیه و دادگاه ویژه روحانیت با انحرافات فکری امثال شیخ ع - پ برخورد نمی کنند ،طبیعی است که شاهد نظریه پردازی جدید شیخ در خصوص نعوذبالله مغایرت اصول حکومتی امام مهدی(عج) با اصول حکومتی عملی رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و امام علی علیه السلام و مشروعیت خفقان و دیکتاتوری باشیم.

  تعداد بازديدها: 4218
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84155
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.