تاريخ انتشار: 18 مرداد 1398 ساعت 23:58:11
برای کاهش تنش‌ها با ایران، به اجازه آمریکا نیازی نداریم

وزیر امور خارجه فرانسه گفت: مذاکرات فرانسه با ایران همراه با خودمختاری کامل است. ما به سختی در تلاشیم تا صلح و ثبات را در منطقه برقرار کنیم و از تنش‌ها بکاهیم.

به گزارش ایسنا؛ وزیر امور خارجه فرانسه در واکنش به توییت دونالد ترامپ در بیانیه‌ای تصریح کرد که پاریس برای برقراری صلح و ثبات در منطقه و کاهش تنش‌ها با تهران، نیازی به اجازه واشنگتن ندارد.

به نقل از العربیه، ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه در واکنش به توییت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: مذاکرات فرانسه با ایران همراه با خودمختاری کامل است. ما به سختی در تلاشیم تا صلح و ثبات را در منطقه برقرار کنیم و از تنش‌ها بکاهیم. ما برای این کارها نیازی به اجازه آمریکا نداریم.

به گزارش جماران، دونالد ترامپ شب گذشته در توییتی نوشته بود: ایران در مضیقه مالی بدی قرار دارد. آن‌ها شدیدا می‌خواهند با آمریکا وارد مذاکره شوند اما از طرف کسانی که خود را نماینده ما می‌نامند - همانند امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه - پیام‌های ضد و نقیضی دریافت می‌کنند.  می‌دانم که نیت مکرون همانند بقیه خیر است اما هیچکس جز ایالات متحده برای ایالات متحده صحبت نمی‌کند. کسی به هیچ شکل یا طریقی حق نمایندگی از طرف ما را ندارد.

  تعداد بازديدها: 1084
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83984
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.