تاريخ انتشار: 15 مرداد 1398 ساعت 22:51:01
قاضی سراج: دستگاه‌هایی که در خصوص سند عفاف و حجاب قصور داشته‌اند، معرفی می‌کنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد، برخی دستگاه‌ها در خصوص سند عفاف و حجاب قصور و کم‌کاری داشته‌اند که به زودی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، قاضی ناصر سراج در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل سابق و جدید استان تهران، اظهار داشت: جا دارد از آقای صادق‌پور تشکر کنم که با این عِده و عُده و با شرایط فعلی کشور زحمات زیادی متحمل شد و این زحمات منجر به تشکیل پرونده‌های گوناگون و در نتیجه بازگشت میلیاردها تومان پول کشور به بیت المال شد.

وی با اشاره به خدمات سرپرست جدید بازرسی کل استان تهران، گفت: آقای حسینی مؤخر نیز یکی از نیروهای مخلص، فعال و متعهد ماست که شبانه‌روزی در خدمت سازمان و نظام است. آقای حسینی به دور از افراط و تفریط، دقیقا همان واقعیت را گزارش می‌کند و هر وقت هر گزارشی که خواستیم، در اسرع وقت و به صورت کامل و جامع تقدیم کرده است.

قاضی سراج، استان تهران را پایتخت ام القرای جهان اسلام خواند و تاکید کرد: ما از این استان به اندازه 30 استان دیگر از بازرسی کل استان تهران انتظار کار داریم چراکه با توجه به حجم مسائل مالی و بودجه تخصیصی به استان تهران باید این استان را با کل کشور مقایسه کنیم.

وی با بیان اینکه بضاعت نیروی انسانی ما اندک است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور از شما انتظار کار بیشتر داریم و از شما می‌خواهم تنها به ساعات اداری اکتفا نکنید و به صورت شبانه‌روز مشغول خدمت به نظام باشید. مردم تحت فشار هستند، اگر ما کار خود را به خوبی انجام دهیم، می‌توانیم بسیاری از مسائل را حل و فصل کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به جلسه روز گذشته شورای عالی قضایی تصریح کرد: دیروز ریاست محترم قوه قضائیه به مصوبه سند عفاف و حجاب از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کردند که در این سند برای ۲۶ دستگاه وظایفی تعیین شده است و متاسفانه بسیاری از این دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکردند. انشاالله به زودی گزارشی درخصوص دستگاه‌هایی که در این زمینه قصور و کم کاری داشتند، آماده و برای ریاست قوه قضائیه ارسال می کنیم.

قاضی سراج در رابطه با تغییر کاربری بخشی از زمین‌های شهرستان دماوند نیز اظهار داشت: شخصا طی روزهای آینده از محل بازدید خواهم کرد، نباید اجازه دهیم باستی هیلز جدیدی ساخته شود. با توجه به اینکه تخریب ساختمان‌های ساخته شده هزینه‌های زیادی برای کشور در پی دارد، تلاش ما باید به این سمت باشد که از ابتدا جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر قانونی را بگیریم.

در پایان قاضی سراج با اهدای لوحی از خدمات و زحمات محمد صادق‌پور بازرس کل سابق استان تهران که به کسوت بازنشستگی نائل شده، تقدیر کرد و سید اکبر حسینی موخر را به عنوان سرپرست منطقه یک بازرسی و بازرس کل استان تهران منصوب کرد.

  تعداد بازديدها: 1065
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83965
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.