تاريخ انتشار: 13 مرداد 1398 ساعت 00:35:08
کسانی که ظریف را تخریب می کنند انگل سیاست داخلی ما هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منشا تحریم آقای ظریف را نادانی عنوان کرد و گفت: معمولا رابط بین دو کشور وزیر امور خارجه است. آمریکا با وجود آنکه رابطه اش با ایران قطع است با ایران کار دارد. بالاخره یک نفر از نظر سیاسی باید بین رابط باشد. وقتی شما رابط را حذف می کنید چگونه می خواهید ارتباط برقرار کنید؟

 آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منشا تحریم آقای ظریف را نادانی عنوان کرد.

وی به خبرنگار جماران گفت: معمولا رابط بین دو کشور وزیر امور خارجه است. آمریکا با وجود آنکه رابطه اش با ایران قطع است با ایران کار دارد. بالاخره یک نفر از نظر سیاسی باید بین رابط باشد. وقتی شما رابط را حذف می کنید چگونه می خواهید ارتباط برقرار کنید؟

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این مصرع که «پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش»، افزود: تحریم ظریف دلیل بر سبک بودن رأی و عقل دستگاه های سیاسی آمریکاست؛ حالا یا خود ترامپ این کار را انجام می دهند یا آنکه کسانی به او این جور کارها را القا می کنند.

وی گفت: حتی اگر بخواهید بگویید آقای ظریف ممنوع الملاقات است باید به وسیله خودش به او بگویید؛ چون وزیر خارجه است و باید بداند. نمی دانم آمریکایی ها کشورشان را چگونه اداره می کنند.

ممدوحی با متناقض خواندن رفتار آمریکایی ها در مورد تحریم ظریف و ادعای تمایل برای مذاکره افزود: این تناقض دلیل بر این است که آمریکایی ها مردم سیاسی نیستند. آمریکا می خواهد کارش را با قلدری راه بیندازد. نظام تدبیر سیاسی آمریکا غلط است. لذا می بینیم که آمریکا رابطه اش را با روسیه، چین و ترکیه به هم زده است. اصلا معلوم نیست که آمریکا دارد چه کار می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ارتباط با تخریب ظریف در داخل کشور که پیش از تحریم آمریکا صورت گرفته بود گفت: در فضای رسانه ای و سیاسی داخل یک عده به جان هم افتاده اند و به جای آنکه نقد ناصحانه کنند دست به تخریب می زنند؛ اینها انگل سیاست داخلی ما هستند.

ممدوحی در پایان گفت: من آقای ظریف را آدم پرکاری می دانم. قطعا آدم پرکار خطا هم دارد؛ کسی که املا نمی نویسد غلط ندارد. آقای ظریف در مجموع آدم پرکار و با انگیزه ای است.

  تعداد بازديدها: 2742
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83937
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.