تاريخ انتشار: 09 مرداد 1398 ساعت 21:23:56
خضوع فرشتگان

گفتم: آقاجون امروز برخی با کنایه به نقل از آیت الله مصباح‌ یزدی نوشتند رهبر انقلاب طی ۳۰ سال یک اشتباه هم نداشته‌ است این چه نعمت عظیمی است که خدا به کشور ما داده است از خداوند باید عاجزانه بخواهیم توفیق شکر این نعمت‌ را به ما بدهد فرشتگان در مقابل‌ چنین انسانی خضوع می‌کنند.
گفت: اینکه جناب مصباح دقیقا چرا و چه کلامی فرمودند نمی دانم اما مگر حضرت حق نفرمود وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى كَثِيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلًا و فرمود
 قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ  یا فرمود نَّا عَرَضْنَا الْأَمَانَةَ الی آخر مگر نه اینکه امام مردم ایران را بهتر از امت رسول خدا و امت حضرت امرالمومنین می دانستند؟ چرا نباید ولی منتخب مردم ایران را محبوب و مسجود فرشتگان ندانیم.

گفتم: جناب مصباح‌ فرموده بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند داده وجود رهبری است که به بهترین شیوه وظیفه ما در شرایط مختلف بیان می‌کند اینکه فردی ۳۰سال در مسندی  با پیچیده‌ترین مسائل رو‌برو باشد و یک اشتباه هم نداشته‌ باشد جای تعجب است.
گفت: بیان مصباح حتما ناظر و در پاسخ به مطالب خاصی است والا حتی حضرت امام به مناسبتی با اشاره به مصادیق مشخص به صراحت فرمودند: اشتباه کردم و رهبری نیز قطعا  مدعی مصون بودن از اشتباه نبوده و نیستند جناب مصباح هم حتما می پذیرند که اشتباه لزوما به معنای ضعف ، کاستی و ناکارآمدی نیست بلکه کشف و اصلاح صریح و سریع خطا و اشتباه ارزش محسوب می شود.
گفتم: جناب مصباح فرموده  چنین رهبری را مقایسه کنید با رئیس‌جمهور قدرتمندترین کشور دنیا که رئیس کنگره‌اش می‌گوید ترامپ حتی ارزش‌ استیضاح‌ را ندارد.
گفت: اولا رهبران مذهبی و سیاسی بدلیل تفاوت معیارها قابل مقایسه نیستند. ثانیا مردم دو کشور فهم مشترکی از ارزش های اخلاقی تا سیاسی ندارند. ثالثا اشاره مصباح به ترامپ بعنوان رهبر قدرتمندترین کشور جهان هم قابل تامل است.
گفتم: چرا اشاره آیت الله مصباح یزدی به ترامپ بعنوان رهبر قدرتمند ترین کشور جهان می تواند حائز اهمیت باشد؟
گفت: تحقیر و ناچیز شماری دشمن عملا به تحقیر و کوچک شماری ایستادگی چهل سالگی مردم ایران منجر می شود و حق ناشناسی مجاهدت تمامی افرادی است که طی چهل سال مسئولیت سطوح مختلف مدیریتی کشور را داشتند.
گفتم: آیت الله مصباح یزدی هم حتما عظمت و توفیقات رهبری امت را تبلور عظمت و بزرگی امتی پایدار و مدیرانی آگاه و پرتلاش حاضر درسطوح و لایه های حکومت می دانند، چرا که امام معصوم علیه السلام هم بدون مردم و کارگزارانی قابل اعتماد ناچار از خانه نشینی و خون دل خوردن است.
گفت» امام بی هیچ تکلفی خود را خادم وفادار مردم می دانست و مردم عاشقانه شیفته و مشتاقش بودند، رهبری نیز مکرر بر تبعیت از امام بر کسب چنین افتخاری تاکید دارند.
*امثال جناب مصباح نیز باید مکرر به خود یادآوری کنند که دولتمردان ما طی چهل سال گذشته علی رغم تمام کاستی های قابل شمارش برای کارگزار و حکومت در برابر دشمنی آشکار رهبران قدرتمندترین کشور جهان ایستادند.
*باید باور کنند که عقلا و شرعا تهاجم و تخریب مدیران ایستاده در برابر فشار قدرتمندترین کشور جهان جایز نبوده و به فرمان امام حرام شرعی و به بیان رهبری خیانت به ایران و مردم است.

گفتم: یعنی نباید به کم کاری ، بد عهدی و خدای ناکرده خیانت برخی کارگزاران حکومت اشاره کرد؟
گفت: آقاجون اینکه قائم مقام آستان قدس رضوی فراری است یا قائم مقام شهردار سابق تهران در آستانه اعدام ، مدیر امور مالی دو رییس قوه قضاییه در محاکمه ، داماد فلان وزیر و دختر فلان وکیل و صدها مورد ریز و درشت دیگر باید چنانکه مولا علی خطاب به جناب مالک فرمودند با شدیدترین وجه ممکن مورد برخورد قرار گیرد.
*اما اینکه برخی بر خود واجب شرعی بدانند که به فرمانده در حال نبرد در جبهه دیپلماسی کشور در مقابل شش فرمانده کشورهای قدرتمند جهان از پشت خنجر زده و بی توجه به حمایت های مکرر رهبری با تمام توان تخریبش کنند حتما ریشه در جهالت یا خباثتی تمام ناشدنی و شیطانی دارد.
*به جناب مصباح باید یادآوری کرد که تکریم کارگزاران و فرماندهان مقتدر و با ایمان چیزی جز بزرگداشت ولایت جامعه نیست اما دعوت به خضوع در برابر رهبری و همزمان با تخریب کارگزارن و فرماندهان کشور معنایی دیگر دارد.
*ایکاش جناب مصباح حال که بدون هراس از اینکه به ترس و وادادگی در برابر آمریکا متهم شوند به قدرتمندترین بودن آمریکا معترف هستند فقط یک بار از آًًثار مترتب بر رویارویی چهل ساله همزمان با آمریکا ، مجموعه متحدین و حتی دشمنانش در زندگی مردم ایران هم می گفتند.

  تعداد بازديدها: 3923
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83910
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.