تاريخ انتشار: 07 مرداد 1398 ساعت 22:03:58
استالینیسم مذهبی!؟

گفتم: آقاجون یکی از مداحان سرشناس در انتقاد به سخنان منقول از وزیر بهداشت نوشت وقتی بنا به وهن مقدسات باشد سکوت نمی‌کنیم.
گفت: دکتر نمکی وزیر بهداشت مدتی پیش در جمع معاونین فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت باید به دانشگاه ها روحیه نشاط و امید تزریق کرد و اجازه نداد که دانشجویان دچار افسردگی شوند وی بااشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به جامعه یاس و ناامیدی پمپاژ نکنید بلکه به جامعه امید و نشاط تزریق کنید گفت اما متاسفانه عده‌ای مرتب به یاس و ناامیدی  جامعه دامن می زنند.
گفتم: مداح سرشناس نوشته دوباره نزدیک ایام محرم شد عده‌ای بی مایه یادشان افتاد برای عقب نماندن از قافله روشن فکری خزعبلات به هم ببافند وزیر تازه از راه رسیده بهداشت اخیرا جملاتی به این مضمون افاضه فرمودن که تعداد زیاد مجالس عزاداری باعث افسردگی مردم شده و این افسردگی نهایتا به خودکشی‌ها منجر می شود.
گفت: دکتر نمکی در نشست مذکور با ذکر مقدمه در تایید اهمیت نشاط و شادی گفته بود در تشیع ۱۴ ولادت و ۱۳  وفات و شهادت داریم و گویا یک ولادت برای شادمانی بیشتر شیعه وجود دارد و آن انتظار قائم آل محمد(عج) برای ایجاد نشاط و امید در جامعه است به عبارتی انتظار یعنی در این سیاهی شب های سرد بی فانوس هنوز دل به امید تو بسته ام خورشید
گفتم: بنی فاطمه نوشته به آقای وزیر متذکر می‌شوم که مساله اشک و عزاداری بر مصائب اهل بیت (ع) خط قرمز همه مردم ماست و همه می‌دانند این عزاداری‌ها بهجت آورست نه افسرده کننده
گفت: هنوز روزهای چندی از بیان رهبری مبنی بر لزوم پرهیز هیئت های مذهبی از اعمال وهن آلود مذهب مانند بالا و پایین پریدن ، زوزه کشیدن ، بسیاری دیگر از مبتلائات هیئت هایی از این دست نگذشته فرمایشاتی که همچنان نادیده گرفته می شود.
گفتم: مداح مذکور نوشتند جناب وزیر فراموش نکنند یکی از عوامل افسردگی هزینه‌های کمرشکن درمان است که مردم عزیزانشان جلوی چشمشان پرپر می‌شوند و توان درمانشان را ندارند.
گفت: ایکاش امثال بنی فاطمه بصیرت و جسارت داشته در روزهای ۹۲-۸۸ که حتی تلویزیون تصاویر بیماران رها شده در بیابان را پخش می کرد دولت پاکدستان را مخاطب و به مطالبی از این دست اشاره می کردند.
گفتم: بنی فاطمه در آخر توصیه می‌کند از این اراجیف توبه کند وگرنه چوبش را می خورد به بد سرنوشتی دچار خواهد شد.
گفت: اینکه سال های طولانی نشستن بر منبر مدح و خطابه در بنی فاطمه به ادب نرسیده مهم نیست اما اینکه هنوز خودسرانه حکم می دهند جای تامل دارد. ایکاش امثال بنی فاطمه  روزی به تفاوت ادبیات خود و سرکردگان داعش بیندیشند.
گفتم: اتفاقا مقام معظم رهبری نیز فرمودند روضه‌خوانی و سینه‌زنی باید باشد اما نه در هر عزایی این را بدانید که روضه خواندن و گریه کردن مربوط به همه‌ ائمه نیست متعلق به بعضی از ائمه است اصلاً عزاداری کردن یک حرف است روضه‌خوانی و سینه‌زنی راه انداختن یک حرف دیگر است روضه‌خوانی و سینه‌زنی راه انداختن مخصوص امام حسین (علیه السلام) است مثلاً در مورد حضرت موسی ابن جعفر (علیه‌السّلام) با اینکه وفات آن بزرگوار از وفات های دارای روضه‌خوانی است من لزومی نمی بینم که سینه‌زنی بشود یا مثلاً در سالگرد شهادت حضرت زهرا (سلام‌اللَّه‌علیها) مناسبتی ندارد که ما بیاییم نوحه‌خوانی و سینه‌زنی کنیم.
گفتم یعنی اگر همین کلام را بدون ذکر منبع دکتر نمکی بیان کرده بود قطعا توسط مداح مذکورحکم ارتدادش صادر می شده هر چند طی سال های گذشته امثال مداح مذکور با برپایی مراسم گسترده شهری در مناسبت های مذکور عملا مخالفت خود را با ولی امر مسلمین اثبات کردند.
گفت: چند هفته پیش بسیج دانشجویی یکی از دانشگاه ها نوشته بود فرمان هشت ماده ای امام را بدون ذکر نام امام در نشریه دانشجویی منتشر کردیم دادستان ما را احضار و بدون اینکه بفهمد کلام امام است انتشار چنین مطلبی را تخریب قوه قضاییه به قصد تشویش اذهان عمومی عنوان کرد.
گفتم: شاید قصد مداح سرشناس و برخی امامان جمعه که متاسفانه دقیقا همین ادبیات را بکار می بردند از سر دلسوزی و صرفا به منظور نهی از منکر باشد.
گفت: آقاجون استالین معتقد بود کلمات باید آبستن نفرت و تحقیر باشند و مجالی برای بحث باقی نماند ، همچنین معتقد بود پیش از هر بحثی باید چنان مخاطب خود را شماتت و آلوده کنید که او پیش از هرچیز طعم تحقیر را  بچشد در چنین فضایی اعتماد به نفس را از هر مخالفی باید بگیرید وهمفکرانش را از سرنوشت مشابه بترسند.
*ایکاش مداح سرشناس توضیح دهد چگونه از اخلاق محمدی و علوی به دامان اخلاق استالینیسم رسیده است * ایکاش امثال بنی فاطمه این کلام ژان ژاک روسو را خطاب به روحانیون مسیحی دوران سیاه حاکمیت کلیسا شنیده بود که می گفت: دست از اثبات وجود خدا و حقانیت مسیح بردارید اگر از راستگویانید مسیحی بودنتان را اثبات کنید.

  تعداد بازديدها: 3901
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83899
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.