تاريخ انتشار: 28 تير 1398 ساعت 10:22:51
دیدار وزیرخارجه بحرین با همتای اسرائیلی خود

دیدار شیخ خالد بن احمد آل خلیفه با «اسرائیل کاتز» وزیر خارجه اسرائیل در جریان مراسمی در وزارت امور خارجه آمریکا در واشنگتن، به طور علنی و برای مدتی کوتاه انجام شد.

وزیرخارجه بحرین در ادامه پشت پا زدن به آرمان فلسطین و سرسپردگی به صهیونیسم، با همتای صهیونیست خود دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دیدار شیخ خالد بن احمد آل خلیفه با «اسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان مراسمی در وزارت امور خارجه آمریکا در واشنگتن، به طور علنی و برای مدتی کوتاه انجام شد.

«باراک رافید» گوینده و تحلیلگر سیاسی کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت که این دیدار در راستای ملاقاتهای اخیر میان مسئولان اسرائیلی و همتایانشان از کشورهای شورای همکاری صورت گرفته است.

وی افزود: این دو، برای شرکت در نشستی پیرامون آزادی مذهبی که از سوی «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا ترتیب یافت، حضور داشتند و برای دقایقی با یکدیگر گفت وگو و احوالپرسی کردند و با هم عکس گرفتند.

به گفته رافید، دیدار شیخ خالد و اسرائیل کاتز با تشویق از سوی «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، همراه بود.

روزنامه نگار اسرائیلی همچنین ادعا کرد که این نشانه‌ای دیگر از موفقیت دولت ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای نزدیک کردن اسرائیل با کشورهای شورای همکاری برعلیه ایران به عنوان دشمن مشترک به شمار می رود.

این دیدار در حالی است که منامه پایتخت بحرین چند هفته پیش میزبان نشستی درباره بخش اقتصادی طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» بود

  تعداد بازديدها: 1036
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83841
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.