تاريخ انتشار: 28 تير 1398 ساعت 00:06:56
داستان سرایی فارس

گفتم: آقاجون خبرگزاری فارس که متاسفانه به سپاه شناخته می شود نوشته پس از پخش مجموعه تلویزیونی گاندو دولت عزم خود را جزم کرده تا از طریق تعیین شروط جدید مانند انتخاب دو ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما و کنترل بودجه بتواند بر محتوای تولیدات صداوسیما تاثیر بگذارد.
گفت: اولا شایسته است سپاه بعنوان نهاد نظامی فورا مالکیت یا وابستگی سازمانی فارس را رسما تکذیب تا مانع از هرگونه سوءاستفاده از اعتبار نظامی سپاه گردد.
*ثانیا برخلاف ادعای کذبی که خبرگزاری فارس منتشر کرد انتصاب دو نماینده در شورای نظارت ربطی به پخش سریال یا صدها فیلم و برنامه های ضد دولت ندارد ، بلکه براساس اصل ۱۷۵ قانون اساسی نصب و عزل رئیس سازمان صدا و سیما با مقام رهبری است و شورایی مرکب از نمایندگان رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه و مجلس (هر کدام دو نفر) نظارت بر این سازمان را خواهند داشت.
*ثالثا شورای نظارت فعلی نیز به ریاست محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه و عضویت محسنی اژه‌ای و لاریجانی (قوهٔ قضائیه) ، جنتی و آشنا (دولت) و قاضی‌زاده هاشمی و کاتب (نمایندگان مخالف دولت) تشکیل می شود.

گفتم: موسسه آوینی و تهیه کننده مدعی سانسور سریال و ممانعت از ساخت فصل دوم سریال توسط دولت شدند.
گفت: اولا مقام معظم رهبری که مسئول انتخاب و نصب ریاست صدا و سیما و سیاست های سازمان هستند ، بارها فرموده اند که بر محتوای برنامه ها سازمان نظارت نداشته و  خود را از منتقدترین افراد به صدا و سیما می دانند.
*ثانیا خانواده محترم شهید آوینی با صدور بیانیه برای چندمین بار بر اقدام خلاف و غیر قانونی دست اندرکاران موسسه مذکور در استفاده از نام شهید آوینی که معرف موسسه فرهنگی تحت مدیریت خانواده شهید آوینی است اعتراض کرده و خواستار برخورد حقوقی و قضایی مراجع ذی ربط شدند.
*ثالثا مدیران موسسه در چند قسمت پایانی سریال رسما رییس جمهور ، رییس دفتر رییس جمهور ، وزیر و وزارت خارجه و حتی وزارت اطلاعات را به مماشات و تلاش برای آزادی جیسون رضاییان متهم کردند که تماما و بی کم و کاست پخش و بازپخش گردید.
*رابعا دو یا سه سکانس شامل حدود ۲۰ ثانیه مثل اشاره مستقیم به خواهرزاده رییس جمهور نیز تحت عنوان بخش های سانسور شده از طریق فارس و سایر کانال های تلگرامی همسو منتشر شد ، منبع خبر از طریق پلیس فتا به سادگی قابل رهگیری و اعلام عمومی است.

گفتم: تهیه کننده سریال مدعی است واقعیت را تصویر سازی و در دفاع از حق مردم کوتاه نخواهد آمد.
گفت: اولا تهیه کننده با توجه به حضور مهدی طائب ، علیرضا پنایان و ... سایر اعضای ستاد عمار بعنوان هیات مدیره موسسه اندیشه آوینی باید ابتدا تعریف خود را از حق و حقیقت برای مردم تبیین کند.
*ثانیا تهیه کننده و نویسنده به درستی مدعی شدند به مطالب مندرج در صد صفحه گزارش تنظیم و تحویلی از سوی مسئولین پرونده جیسون رضاییان کاملا پایبند و امانتدار بودند.
*ثالثا وفاداری و پایبندی تهیه کننده در تصویر سازی نعل به نعل گزارش تحویلی موسسه با توجه به سوابق برخی جعلیات غیر قابل اغماض فیلم ماجرای نیمروز از نامبرده کاملا قابل قبول و برای اهل فن و عزیران نزدیک به حوادث مذکور موضوعی قابل درک است.
*رابعا گاندو با حضور بی معنای دیرباز در سکانس ابتدایی و نقل روایتی کذب و مصادره شده از به زمین نشاندن پرواز حامل جلاد عبدالمجید ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات به دستگیری در هواپیمای مفسد مالی توسط سپاه آغاز می شود که می تواند تاکید هوشمندانه نویسنده و کارگردان به مخاطب مبنی بر غیر واقعی بودن ادامه و سایر اجزاء داستان پوشه صد صفحه ای سریال نیز باشد.

گفتم: بازیگران گاندو نیز در نشستی به دفاع از افشاگری سریال در مورد جریانات خزنده و نفوذی دشمن پرداختند؟
گفت: اولا بازیگران و عوامل سریال از ساخت و پخش موضوعات جذاب از طریق تلویزیون که به معنای امکان اشتغال هنرمندان است حمایت می کنند و حتما هیچ کدام تا قبل از پخش سریال اسم جیسون رضاییان را نشنیده و امروز نیز قاعدتا و قطعا با توجه به ماهیت محرمانه مطالب مندرج در پرونده نمی توانند از حقایق و واقعیت پرونده مطلع باشند.
*ثانیا بخشی از بازیگران و عوامل سریال مانند رهبانی ، فرهنگ ، دهکردی ، خوئینی ها ، اوتادی ، اسکویی و شریفی نیا و ... علی رغم احترام زیادی که بنده برایشان قائلم هنوز هم از نگاه جریان فکری ستاد عمار ، موسسه اندیشه آوینی و جریان فکری کیهان ، امروز هم مانند همه سال های گذشته عامل استحاله و تهاجم فرهنگی یا عناصر نفوذی و سیا تا مُبلغ فراماسونری و شیفتگان دو تابعیتی دشمن تعریف می شوند که حتما باید در فرصتی مناسب پاسخگو باشند.

  تعداد بازديدها: 3968
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83837
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.