تاريخ انتشار: 31 خرداد 1398 ساعت 22:28:45
از ایرباس ما تا MQ-4C آمریکا

گفتم: آقاجون خبرگزاری ایران در خبری فوری سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته MQ-4C آمریکا در سواحل کوه مبارکه استان هرمزگان توسط پدافند ضد هوایی ایران را اعلام کرد.
گفت: ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) هم ضمن تایید خبر سرنگون‌ MQ-4C تلاش کرد محل پروازی پهپاد جاسوسی را در حریم هوایی بین‌المللی و خارج از مرزهای ایران اعلام کند.
گفتم: فرمانده سنتکام  اقدام ایران را واکنش تهاجمی به عاملی غیر تحریک‌ آمیز توصیف کرده است.
گفت: از فرماندهان نیروهای ایالات متحده انتظار می رفت هرگز در صدد میزان جدیت ایران در برخورد با هر عامل متجاوز به خطوط مرزی کشورمان را به محک آزمایش نگذارند.
گفتم: آمریکا بر غیر تهاجمی بودن ماموریت در پرواز مذکور تاکید کرده است.
گفت: پهپادهای جاسوسی در عملیات پروازی صرفا یک هدف جمع آوری اطلاعات تکمیلی از منطقه یا اهداف مورد نظر را دارند لذا به محض مشاهده بعنوان نیروی مهاجم باید مورد حمله قرار گیرند.
گفتم: آمریکا هنوز امیدوار است حمله ایران را بر اثر خطای انسانی و غیره اعلام و مسئله حمله به نیروهای آمریکایی در منطقه را لاپوشانی کند.
گفت: فرمانده کل سپاه ، دبیر شورای عالی امنیت ملی ، وزیر امور خارجه و ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس همزمان و هم زبان ضمن تشریح محل دقیق سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا بر حق مسلم کشورمان در برخورد با هر سطح و شکلی از تجاوز به حریم ایران تاکید کردند.
گفتم: ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز پس از تشکیل شورای مشورتی در کاخ سفید توئیت کرد که ایران اشتباه کرد.
گفت: آقاجون شاید به سن و شعور سیاسی امثال ترامپ قد ندهد اما باید بداند.
- ما به مثابه راجرز فرمانده مفلوک ناو اوراق شده وینسنس یا سیاست مداران نیروهای ایالات متحده آمریکا نیستیم که از فرط ترس و استیصال توان تشخیص هواپیمای ایرباس مسافری با ۲۹۰ مسافر را با هواپیمای جنگنده نداشته باشیم.
- ما می توانیم و به صراحت و فوریت اعلام می کنیم پهپاد جاسوسی شما را در حدود ارتفاع  ۲۰ کیلومتری زمین شناسایی و با اتکا بر ایمان به خداوند منان و بکارگیری تسلیحات خود ساخته به زمین کشیدیم.
- ما با صدای رسا اعلام کردیم بیشتر خوشحال بودیم اگر بجای MQ-4C می توانستیم طی ان روز و ساعت موشک هایمان را برای ملاقات با بمب افکن B-52 یا فانتوم F-35 شلیک کنیم.
- ما می گوییم می توانید هیاتی را برای تحویل پهپاد فوق پیشرفته MQ-4C با پارچه سفید در دست به تهران اعزام کنید.

  تعداد بازديدها: 4080
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83628
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.