تاريخ انتشار: 23 خرداد 1398 ساعت 01:21:04
کهریزک تا فشافویه

گفتم: آقاجون برخورد ارشادی راننده اسنپ با دختر جوان و قتل علیرضا شیرمحمدعلی زندانی ۲۱ ساله سیاسی در زندان مجرمین خطرناک فشافویه ذیل جنجال سازی در حاشیه سفر وزیر خارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن به ایران خبرساز شدند.
گفت: ایجاد جریان خبری با هدف تغییر اولویت و حساسیت اجتماعی حتی در جامعه ما موضوع جدیدی نیست بلکه داستان پر تکراری است که نوعی از توهین و تحقیر افکار عمومی است.
- دیشب خانم افشار در نقش مشاور خانواده سریال خانواده ماهان دیالوگ ماندگاری داشت گفت برد و باخت و حتی برد - برد زایده تفکر جنگ طلبانه است اما نگاه به صلح و آرامش پایدار راهی جز پذیرش ضرورت تغییر و تاکید بر نقاط مشترک ندارد.

گفتم: توجه به برخورد ارشادی راننده زحمتکش اسنپ با بدحجابی دختر مسافر منافاتی با درک ضرورت رسیدگی به موضوع قتل علیرضا زندانی سیاسی ۲۱ ساله در زندان مجرمین خطرناک فشافویه ندارد.
گفت: اینکه برادر عزیز سعید عابد پس از عمری خدمت پاک و خالصانه پاسداری مانند برخی آقازاده ها به جرم چپاول اموال عمومی در دادگاه نیست و هنوز برای گذران امور زندگی شرافتمندانه باید مانند بسیاری دنده صنار و یک غاز عوض کند و برای ارشاد از مختصر درآمد هم بگذرد بحث دیگری است که رافع مسئولیت آحاد مردم و مسئولین از پیگیری قتل جوان ۲۱ ساله زندانی سیاسی در زندان فشافویه نیست.
گفتم: واقعا جالب بود که ظرف یکی دو روز رییس قوه قضاییه تا فرماندهان ارشد سپاه و بسیج دانشجویی تا دوربین برنامه پخش زنده تلویزیون و خطبه های نماز جمعه در خدمت دفاع و حمایت از برادر عزیز عابد به صحنه آمدند.
- نهایتا دختر بدحجاب نیز پس از انتشار یاداشت عذر خواهی به اتفاق پدر و مادر به دیدار عابد رفته و در حضور دوربین های خبری ضمن عذرخواهی رسمی از عابد طلب حلالیت کردند.
گفت: خبر قتل جوان ۲۱ ساله در زندان فشافویه بدون ایجاد نگرانی نیامده تمام شد. علیرضا شیرمحمدعلی مقتول می توانست جریان خبری باشد اگر مانند مرحوم محسن مقتول زندان کهریزک پدرش روح الامینی از مقامات سیاسی و اجرایی عالی رتبه کشور بود.
گفتم: مرحوم محسن روح الامینی بدلیل درگیری در بحران ۸۸ به جریان خبری تبدیل نشد؟
گفت: مرحوم محسن روح الامینی به اتفاق جوانان دانشجوی دیگری مانند محمد کامرانی، امیر جوادی‌فر ، رامین قهرمانی ، احمد نجاتی کارگر و ... در کهریزک فوت کردند، جوانانی که حتی در دادگاه قاضی مرتضوی امکان مطرح شدنشان ایجاد نشد لذا محاکمه قاضی مرتضوی صرفا محدود به مقتول محسن روح الامینی برگزار شد.
گفتم: یعنی اگر پدر علیرضا شیرمحمدعلی زندانی مقتول در زندان مجرمین خطرناک فشافویه، روح الامینی بود شرایط خبری امروز در جامعه می توانست مانند موضوع جنایت کهریزک متفاوت باشد؟
گفت: آقاجون ایکاش همه ما از دختر بد حجاب مسافر تا عابد پاسدار بازنشسته و حامیان قدرتمند اقدام ارشادی عابد تا روسری به دستان احتمالا متمایل به دختر مسافر بد حجاب عذر خواسته برای لحظاتی خود را خواهر ، مادر ، برادر و پدر و شاید هم دین و هم وطن علیرضا جوان ۲۱ ساله مقتول در زندان فشافویه بدانند.
- ایکاش رییس قوه قضاییه ، صدا و سیما و فرمانده ارشد سپاه و بسیج دانشجویی دانشگاه شریف فقط چند لحظه به رسم مسلمانی و شاید آزادگی به ماهیت ادامه روند مرگ روح الامینی و دوستانش در زندان زندانیان خطرناک کهریزک تا خبر مرگ علیرضا جوان ۲۱ ساله در زندان زندانیان خطرناک فشافویه می اندیشیدند.
- ایکاش دکتر روح الامینی و تمامی مقاماتی که آنروز همراهی اش کردند به رسم حق خواهی و خونخواهی محسن در کهریزک امروز به رسم جوانمردی به میدان آمده و برای حق خواهی علیرضا که فرزند مقام عالی رتبه حکومت نیست فریاد وامصیبتا سر می دادند.

  تعداد بازديدها: 3594
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83565
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.