تاريخ انتشار: 15 خرداد 1398 ساعت 00:32:55
ایران هوشیار و امیدوار

گفتم: آقاجون چند روزی است برخی رسانه های بیگانه مانند BBC به بهانه سی سال پس از رحلت امام و رهبری آیت الله خامنه ای به تنظیم و انتشار گزارشهای خبری اقدام کردند.
گفت: تلاش برای ایجاد جریان خبری با هدف القاء دو نکته سیاه نمایی ناشی از سی سال مدیریت عالی مقام معظم رهبری و ابهام سازی در خصوص آینده رهبری ایران توسط BBC موضوع جدیدی نیست.
گفتم: اثرپذیری بخشی از مردم و جامعه ناشی از القائات شیطانی BBC برای بدبینی و ناامیدی مردم ایران باید موجب نگرانی و هوشیاری آحاد مردم و علی الخصوص جریانات سیاسی و فکری باشد.
گفت: کور رنگی صدها دستگاه عریض  و الطویل مطالعاتی ، سیاسی و خبری در کسب برآوردی قابل اعتناء در مورد وضعیت پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) و ناتوانی از پیش بینی تصمیم و اقدامات ایران در شرایط سی سال گذشته به معنای پرتاب تیر در تاریکی امروز هم هست لذا ضمن تاکید بر ضرورت هوشیاری آحاد مردم باید به فردای روشن امیدوار بود.
گفتم: یکی از اقدامات خبری BBC تولید مصاحبه و اخذ تحلیل های نزدیک به القائات خود ساخته است چنانکه طی دو روز گذشته بیش از ده تحلیل و گزارش خبری نزدیک و همه پایه با هدف ایجاد تزلزل در امید به آینده تنظیم و در این رسانه منتشر کرد.
گفت: علی رغم تلاش بی وقفه و منسجم BBC در القاء تردید و ناامیدی نسبت به عملکرد رهبری و ابهام آفرینی در فردای رهبری ایران همچنان قادر به یکسو سازی نیست چنانکه مصاحبه با دکتر عطاالله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد ضربه به یکدستی و سناریو سازی مذکور بود، مهاجرانی در مخالفت تحلیل BBC تاکید کرد  آیت‌الله خامنه‌ای کسی است که طی سی سال گذشته ایران را به موقعیت قدرتی منطقه‌ای و تاثیرگذار در عرصه جهان رساند.
گفتم: BBC سالها است تلاش می کند تا آینده رهبری ایران را با توجه به گزینه های احتمالی مبهم و باعث تشتت و چندگانگی القاء کند.
گفت: آقاجون رهبری امام چنان عمیق و جامع الشرایط بود که تصور فقدان معظم له و تعیین جانشینی ایشان سایه بسیار سنگین و دلهره آوری بر  افکار هر ایرانی مشتاق فردای ایران بود اما روند حوادث به گونه ای رقم خورد که در باور هیچ کس قابل تصور نبود.
- پس از مراسم تدفین امام جمعی از دانشجویان به محل استقرار رهبری مراجعه و خواستار بیعت حضوری با معظم له شدیم رهبری در جمع محدودمان حضور یافته و ضمن استماع سخن چند تن از دانشجویان به نکاتی اشاره فرمودند به شهادت تمامی دانشجویان حاضر جنس کلام رهبری نسبت به فهوای کلام چند روز گذشته آقای خامنه ای امام جمعه و رییس جمهور و حتی خامنه ای حاضر در مجلس خبرگان در روز انتخاب رهبر به طور ملموسی تغییر کرده بود.
- ما بدون دغدغه فردا و با اعتماد به رحمت و تدبیر حضرت باریتعالی فقط باید به انجام صحیح و به موقع وظایف دینی و ملی مصر بوده و اقدام کنیم که فرمود وَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفىٰ بِاللَّهِ وَكيلًا

  تعداد بازديدها: 3814
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83511
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.