تاريخ انتشار: 14 خرداد 1398 ساعت 00:39:46
چند گانه بنی اسرائیلی

گفتم: آقاجون ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشته، دوگانه فشار و مذاکره آمریکایی‌ها یادآور مدل فشار از پایین و چانه زنی از بالای وطنی است!
گفت: آقاجون ایکاش ضرغامی با بیش از ۲۰ سال معاونت و ریاست بر سازمان صدا و سیما بجای هر چیز گفتن و نوشتن دقایقی وقت گذاشته به ادعای دکتر محمد سرافراز فارغ التحصیل علوم سیاسی دانشگاه سن ژوزف بیروت ، مدیر شبکه های برون مرزی سازمان ، مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی ، برادر شهید جواد رئیس دفتر شهید بهشتی و علی از شهدای دفاع مقدس و رییس صدا و سیمای بعد از ضرغامی می پرداخت.
- سرافراز مدعی است برکناری بی مقدمه با جنجال سازی تخریبی قلی خانی از صدا و سیما بدلیل آغاز حذف بیش از ۸۰۰ پست بی ارزش مدیریتی پر هزینه و مفسده ساز و مبارزه فوری با جریان فساد مالی در صدا و سیما (ارثیه ۲۰ سال معاونت و ریاست ضرغامی) بود.

گفتم: آقاجون بنابر ادعای برخی کانالهای خبری معاند از صبح شنبه مجددا درگیری و تبادل آتش میان نیروهای روسی و ایرانی مستقر در فرودگاه حلب  سوریه آغاز شده است.
گفت: آقاجون اینکه رسانه های معاند درصدد ایجاد جریان خبری وارونه و مخرب علیه تصمیمات و اقدامات کشورمان باشند نکته جدیدی نیست اما اینکه چرا دستگاههای مسئول و رسانه های عمومی عالی الخصوص صدا و سیما با شبکه های برون مرزی مستقر در منطقه با ارائه گزارشهای خبری مستند و به موقع به تنویر افکار عمومی اقدام نمی کنند شاید مشکل جدی کشورمان باشد.
گفتم: آقاجون رسانه های اسراییلی به نقل از نتانیاهو مدعی شدند ایران سالانه بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار را برای تامین هزینه های حزب الله توسط وزارت امور خارجه به لبنان منتقل می کند.
گفت: آقاجون اسراییل با ایجاد جریان خبری همواره در صدد نمایش وابستگی حزب الله به ایران است تا بدینوسیله شکست تحقیر آمیزش از حزب الله را به حمایت مستقیم ایران نسبت دهد.
- لذا مکرر وزارت امور خارجه ایران را به سوء استفاده از مصونیت تنها مجرای رسمی موجود یعنی بسته های سیاسی و دیپلماتیک برای پشتیبانی از عملیات برون مرزی سپاه قدس اتهام سازی می کند.

گفتم: آقاجون حمله موشکی و هوایی اسرائیل به فرودگاه نظامی حمص سوریه و البته اقدام متقابل پدافند هوایی و یگان موشکی سوریه بعنوان ایجاد جریان خبری روزهای اخیر توسط رسانه های اسرائیلی قابل تامل و بررسی نیست؟
گفت: آقاجون عقب نشینی در مواضع اعلامی مقامات آمریکایی در خصوص مذاکره با ایران ، دستاورد ناچیز عربستان در سه نشست همزمان ریاض ، ناکامی ابتدایی طرح معامله بزرگ قرن ، نمایش حضور مردمی در روز قدس و موفقیت برجامی که ایران علیه اقدامات خصمانه آمریکا بدست آورد اسراییل را در شرایط دشواری قرار داده که جریان سازی خبری تخریبی نمایشی دال بر این آشفتگی است.

  تعداد بازديدها: 2901
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83494
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.