تاريخ انتشار: 03 خرداد 1398 ساعت 00:56:56
فریب و شیطنت

گفتم: آقاجون یکی از  کانال های خبری به قلم فردی به نام محمد جواد اكبرين ضمن اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دیروز دانشجویان که فرمودند زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید غصه‌های شما تمام می‌شود‌‌‌‌‌ پای در مسیر افراط گذاشته و نسبت به معظم له هتاکی کرده است.
گفت: بله کانال مذکور نوشته ۱۴سال پیش هم رهبری همین وعده را به جوانان انقلابیِ آن دوره دادند و قرار بود دولت جوان انقلابی سر کار بیاید و آمد.
گفتم: نامبرده به تندی نوشته رهبری در مورد دولت جوان و انقلابی احمدی نژاد گفتند وقتی که ایشان تبلیغات انتخاباتی می‌کردند به افراد خانواده‌ی خودم می‌گفتم اگر ایشان رأی هم نیاورد این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محوری را مطرح کرد ایشان اهل کار ، اهل ابتکار ، اهل خدمت ، اهل عمل ، وارد میدان و خسته نشو است.
گفت: بله کانال مذکور نوشته رهبری در وصف دولت احمدی نژاد هم گفتند دولت شما با اعتقاد با ایمان و با ایستادگی توانست کارها را پیش ببرد و مشکلات را از پیش پای کشور و نظام بردارد این دولت انصافاً دولت پرکار و در بعضی از خصوصیات نمونه است.
گفتم: کانال سحام نیوز با قلم اکبرین و طرح مطالبی از این دست و ابهام آفرینی دنبال چیست؟
گفت: مقام معظم رهبری در شرایط و مقاطع مختلف چنین رویه و مسیری داشتند.
- اولا همواره بر اصول و معیارهای صحیح انتخابات و انتخاب اعضای دولت ها علی الخصوص در دیدارهای دانشجویی تاکید دارند.
- ثانیا علاوه بر تعریف و تمجید از نکات مثبت عملکرد دولت ها معمولا و به کرات بر رفع نکات ضعف و منفی نیز اشاره می فرمایند چنانکه در مورد دولت احمدی نژاد هم چنین بوده است.
- ثالثا کانال سحام نیوز با قلم مذکور با استناد به بخش ناقص از یکی از بیانات از جمع صدها سخنرانی عمومی و مقایسه ناقص با بیانات روز گذشته در صدد القاء دوگانه گویی از جانب مقام معظم رهبری است،
- رابعا مقام معظم رهبری با تکرار سر فصلی معیار انتخاب از سخنان حدود ۱۶ سال قبل بر صحت باور گذشته تاکید فرمودند که بر خلاف فهم و شیطنت سحام نیوز نقطه ضعف نبوده بلکه قوت و صحت ارائه معیارهای انتخاب گزینه مناسب توسط رهبری است.

گفتم: سحام نیوز با قلم اکبرین تلاش می کند با توضیح ابراز صریح حمایت مقام معظم رهبری از احمدی نژاد مواضع حمایتی معظم له از رییس جمهور و دولت وقت را به چالش بکشید.
گفت: آقاجون رهبری مکرر بیان کردند که ضمن اعلام نقاط ضعف و کاستی ها همواره از تمام دولت ها و روسای جمهور حمایت و پشتیبانی می کنند که قطعا اقدامی لازم ، معقول و مشروع است اما اینکه احمدی نژاد در ادامه فعالیت دچار نقصان و اشکالات عدیده بود طبیعی است مسئولیتش بعهده رهبری و ۲۰ میلیون رای دهنده نبوده و نیست.

  تعداد بازديدها: 2842
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83400
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.