تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1398 ساعت 00:35:47
إنَّا جَعَلْنَاكَ خَلِيفَةً فِي الْأَرْضِ

گفتم: آقاجون مخالفت با تجمع اعتراضی دانشگاه تهران تحت عناوین مختلف هنوز ادامه دارد چنانکه به نقل از معاون سیاسی بسیج اساتید طی روزهای گذشته مجدد مطلبی منتشر شد.
گفت: تجمع چند ده نفره دانشگاه تهران در اعتراض به کم و کیف برخورد حراست با دختران دانشجو عنوان شد تجمع همزمان مخالفین نیز مقابله با تجمع بدون مجوز اعتراضی اعلام شد.
گفتم: دانشجویان چرا برای اعلام مخالفت با برخورد حراست تجمع بدون مجوز داشتند؟
گفت: اصولا مشکل برخورد دامنه دار با تجمع اعتراضی دانشجویان نیست.
اولا اخذ مجوز برای تمامی تشکل های دانشجویی برای تجمع یا هر برنامه دیگر در چند دقیقه صادر می گردد.
ثانیا حرکت های اعتراضی دانشجویی در تمام دانشگاه ها بدون اخذ مجوز انجام و با حضور و توضیح معاونت.دانشجویی خاتمه می یابد همانطور که تجمع همزمان مخالفین تجمع اعتراضی نیز دقیقا به همین سبک و بدون اخذ مجوز انجام شد.
ثالثا اعتراض دانشجویان به اقدام انتظامات دانشگاه براساس ابلاغیه معاونت دانشجویی یا اداری و مالی بود که بر حسب معمول تحت عنوان حراست مورد اعتراض قرار گرفت.

گفتم: واعظی در سخنرانی ضمن اشاره به تجمع مذکور اظهار کرد القاء درخواست آزادی علی رغم زیبایی کلام می تواند اصرار بر وقوع گناه یا گرفتاری در دام و آغاز هلاکت باشد.
گفت: می گویند در مثل مناقشه نیست، شاید واعظ مذکور بدنبال طرح قصه آزادی خواهی گرگ ها برای گوسفندان باشد.
گرگ ها که با حضور چوپان و سگ های گله از دستیابی گوسفندان وا ماندند به توصیه روباهی مقابل خانه چوپان و آغل رفته برای آزادی گوسفندان از اسارت تظاهرات و تجمع کردند.
گوسفندان هم وقتی صدای گرگ ها را شنیدند که بخاطر آزادی آنها چقدر محزون زوزه میکشند احساس هویت کردند و با آنان همصدا شدند.
گوسفندان با تشویق گرگ ها آنقدر خود را به در و دیوار زدند تا بالاخره راهی باز شد و همگی با سرعت تمام از آغل خارج و به صحرا گریختند گوسفندان آزاد بودند.
گرگ ها هم شادمان و مسرور همراه با گوسفندان به صحرا زدند.
گرگ ها و یک صحرا گوسفند بدون چوپان دلسوز و سگ های نگهبان یافتند آن شب شبی تاریک برای گوسفندان آزاده بود و شبی اشتها آور برای گرگ های گرسنه

گفتم: واقعا نتیجه اعطای آزادی انتخاب و اعتراض گرفتاری در دندان گرگ هاست؟
گفت: اصولا انقلاب اسلامی ایران فریاد رسای آزادیخواهی بود مگر نه اینکه از پیام های بزرگ مرد کربلا، آزادگی و در توصیه به دشمن هم فرمودند اگر دین ندارید آزاده باشید.
چنانکه بافنده قصه گرگ ها فراموش کرد که پرهیز از مکر روباه و ماندن در آغل نیز برای گوسفندان عایدی جز پروار شدن و فرزند آوری برای کشتارگاه چوپانان ندارد.

گفتم: تکلیف آزادی در قصه گوسفندان چه می شود که پایان هر دو راه گرگ ها و چوپان برای گوسفندان محل کشتار و دریده شدن است.

گفت: آقاجون شان و منزلت آزادگی اشرف مخلوقات بسیار والا است که در برابر حیرت مخلوقات فرمود وَإِذْ قَالَ رَبُّكَ لِلْمَلَائِكَةِ إِنِّي جَاعِلٌ فِي الْأَرْضِ خَلِيفَةً قَالُوا أَتَجْعَلُ فِيهَا مَنْ يُفْسِدُ فِيهَا وَيَسْفِكُ الدِّمَاءَ وَنَحْنُ نُسَبِّحُ بِحَمْدِكَ وَنُقَدِّسُ لَكَ قَالَ إِنِّي أَعْلَمُ مَا لَا تَعْلَمُونَ
باید آزادگی را زندگی کنند و برای تسریع در طی مسیر به سوی باریتعالی است که فرمود يَا دَاوُودُ إِنَّا جَعَلْنَاكَ خَلِيفَةً فِي الْأَرْضِ فَاحْكُمْ بَيْنَ النَّاسِ بِالْحَقِّ وَلَا تَتَّبِعِ الْهَوَى فَيُضِلَّكَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّ الَّذِينَ يَضِلُّونَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ بِمَا نَسُوا يَوْمَ الْحِسَابِ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


 

  تعداد بازديدها: 2923
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83354
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.