تاريخ انتشار: 15 ارديبهشت 1398 ساعت 21:06:07
۱۲ شهید و بیش از ۱۰۰ زخمی در غزه از آغاز حملات در روز شنبه

شمار شهدای حملات تجاوزکارانه ارتش اسراییل به نوار غزه از صبح روز شنبه تاکنون به ۱۲ تن و شمار زخمی‌ها به بیش از ۱۰۰ تن افزایش یافت.

شمار شهدای حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از صبح روز شنبه تاکنون به ۱۲ تن و شمار زخمی‌ها به بیش از ۱۰۰ تن افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی به طرز وحشیانه ای در حال بمباران مناطق مسکونی فلسطینی و خودروهای فلسطینیان است.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم دستور تشدید حملات علیه غزه را داده است. ارتش رژیم صهیونیستی شمار بیشتری از نیروهای خود از جمله یک یگان زرهی را در امتداد نوار مرزی باریکه غزه مستقر کرده است.

به گفته دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه، ارتش رژیم صهیونیستی از صبح شنبه تاکنون بیش از ۱۵۰ نقطه را در غزه بمباران کرده است.

تاکنون ده‌ها مجتمع مسکونی، منزل، کارگاه، مسجد، دفتر خبرگزاری‌ها و اراضی کشاورزی بمباران شده است.

ده‌ها پایگاه مقاومت فلسطین نیز از جمله اهداف بمباران شده در نوار غزه است.

در مقابل، مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت‌ها، شهرها و شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را آماج حملات گسترده موشکی قرار داده است. تاکنون بیش از ۳۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن یک نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی باریکه غزه خبر داد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس و گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کردند که در چارچوب پاسخ اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، یک نفربر زرهی اسرائیلی را در شرق استان مرکزی با موشک هوشمند هدایت شونده کورنت هدف قرار داده‌اند.

  تعداد بازديدها: 1163
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83209
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.