تاريخ انتشار: 21 بهمن 1397 ساعت 11:53:34
عاملان شهادت یک کودک معصوم در مدینه از حیوان هم بدتر هستند / چرا حکّام کشورهای اسلامی به ویژه عربستان سکونت می‌کنند؟

آیت‌‌الله ‌صافی‌گلپایگانی در بیانیه‌ای شهادت غم‌انگیز یک کودک معصوم در مدینه منوره را تسلیت گفت و خواستار برخورد مجامع بین‌المللی و حکّام کشورهای اسلامی به ویژه عربستان با عوامل این جنایت وحشیانه شد.

در پی شهادت یک کودک معصوم درمدینه منوره، ‌آیت‌‌الله صافی‌گلپایگانی پیام تسلیتی صادر و این جنایت را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: خبر بسیار ناگوار و غم‌انگیز شهادت کودک معصوم و مظلوم زکریّای عزیز در مهبط وحی الهی مدینه النبی صلّی‌الله علیه و آله و سلّم را با تاسف فراوان دریافت کردیم. این جنایت دژخیمانه به وسیله شخصی که افکار پلید ضدّ‌اسلامی و ضدّ‌انسانی دارد، حاکی از خباثت افرادی به ظاهر انسان است که متاسفانه سالیان طولانی در حرمین شریفین و در مرکز نزول قرآن کریم و در جوار مرقد مطهّر پیامبر رحمه للعالمین مردم را به گمراهی و ضلالت و دوری از خداوند دعوت می‌نمایند.

آیا ذرّه‌ای رحم و شفقت در دل ناپاک این افراد پلید که از حیوان هم بدتر هستند وجود ندارد!؟ چرا مجامع بین‌المللی و حکّام کشورهای اسلامی به ویژه عربستان در مقابل این جنایت وحشیانه سکونت می‌نمایند و با سکوت خود، این فاجعه را تایید می‌کنند!؟

ما با تسلیت این حادثه غمبار به پدر و مادر داغدار زکریّا که محبّ اهل بیت نبیّ صلّی‌الله علیه و آله و سلّم می‌باشند، از خداوند متعال مسئلت داریم که به آنان صبر جمیل و اجر جزیل در مقابل این مصیبت بزرگ عنایت فرماید و ظالمان و ستمگران در سراسر عالم را به سزای اعمال خود رسانده و داد مظلومان را از آنها بستاند؛ وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

*انتخاب

  تعداد بازديدها: 1577
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=82577
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.