تاريخ انتشار: 18 بهمن 1397 ساعت 00:54:07
جزئیات حمله به ۲ مقر انتظامی و خودروی حمل متهم

وی از کشف 500 کیلوگرم موادمخدر در درگیری مأموران انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح نیز خبرداد و گفت: در این عملیات، دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات حمله به دو مقر انتظامی و خودروی انتقال متهمان در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار قنبری درباره جزئیات حمله به مقرهای انتطامی طی شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ساعت 23:14 شب گذشته، افراد مسلح به پاسگاه "جندآباد" شهرستان زاهدان تیراندازی کرده که با عکس‌العمل به‌موقع فرمانده و مأموران این پاسگاه، اقدام کور مهاجمان نافرجام ماند و در پاکسازی منطقه، یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به تیراندازی دیگر در شهرستان سرباز اشاره کرد و گفت: در این حادثه، تعدادی افراد ناشناس به پاسگاه بخش سرباز این شهرستان تیراندازی کردند که با هوشیاری و آتش پرحجم مأموران، از نفوذ مهاجمان به مقر انتظامی جلوگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی راجع به عملیات موفقیت‌آمیز پلیس استان در منطقه جکیگور نیز تصریح کرد: شب گذشته، تعدادی افرادی مسلح به خودروی حامل انتقال متهمان حمله کرده که با اقدام به‌موقع و آتش پرحجم تیم امنیتی و حفاظتی، مهاجمان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و در این حوادث، هیچ آسیبی به نیروهای پلیس وارد نشد.

وی از کشف 500 کیلوگرم موادمخدر در درگیری مأموران انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح نیز خبرداد و گفت: در این عملیات، دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

  تعداد بازديدها: 1039
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=82543
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.