تاريخ انتشار: 12 دي 1397 ساعت 19:18:57
توهین ترامپ به ژنرال ۴ ستاره آمریکایی: "مک کریستال" مثل یک سگ اخراج شد!

ژنرال مک کریستال دو روز پیش در مصاحبه‌ای از رویکرد ترامپ در کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان و سوریه انتقاد کرده و ترامپ را فردی فریبکار خوانده بود.

"دونالد ترامپ" در یک توییت به یک ژنرال بازنشسته 4 ستاره ارشد آمریکایی توهین کرده و او را سگ خطاب کرد.

به گزارش سی‌ان‌ان، در ادامه توییت‌های جنجالی و گاه توهین‌آمیز ترامپ علیه شخصیت‌های منتقد و مخالفش، او ژنرال "استنلی مک‌کریستال " را سگ خطاب کرد.

او نوشت: "ژنرال مک‌کریستال از سوی اوباما مثل یک سگ اخراج شد. آخرین انتصاب او یک شکست کامل بود. او به احمق دهن‌گشاد معروف است. او عاشق هیلاری است!"

ترامپ این توییت را در واکنش به انتقادهای 2 روز پیش مک‌کریستال از استراتژی ترامپ در زمینه خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و افغانستان، نوشته است.

او همچنین زیر این توییت، توییت یکی از مجریان و مفسران سیاسی شبکه محافظه‌کار "فاکس نیوز" را گذاشته که نوشته: رسانه‌های آمریکایی از این ژنرال دل‌خوشی نداشتند اما به محض آغاز جفتک‌پرانی‌های او علیه ترامپ، شیفته او شدند.

ژنرال مک کریستال دو روز پیش در مصاحبه‌ای با انتقاد از رویکرد ترامپ در کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان، این اقدام او را اشتباه را منجر به کاهش انگیزه گروه طالبان برای صلح با دولت وافغانستان و آمریکا دانسته بود. او همچنین ترامپ را فردی فریبکار و دروغگو خوانده بود.

او پیشتر نیز انتقاداتی از ترامپ در زمینه گسیل داشتن نیروهای آمریکایی به مرز مکزیک برای مقابله با مهاجران داشته است.

مک‌کریستال در فاصله سال‌های 2009 و 2010 فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان بود.
*عصرایران

  تعداد بازديدها: 1047
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=82233
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.