تاريخ انتشار: 11 آبان 1397 ساعت 18:23:15
آمار زائران اربعین از زبان نماینده آیت‌الله سیستانی: از ۷ صفر تا اربعین ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار نفر وارد کربلا شدند


محمد الصافی، نماینده آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کربلا گفت: براساس داده‌های دقیق مسئولان محلی کربلا و وزارت کشور و نیز دوربین‌هایی که در جریان بزرگداشت اربعین حسینی در مسیر‌های منتهی به کربلا نصب شده بودند تعداد زائران داخلی و خارجی که از هفتم صفر تا سه‌شنبه گذشته وارد کربلا شده بودند، به ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

نماینده مرجعیت در عراق اعلام کرد که تعداد زائران کربلا در جریان مراسم اربعین حسینی به بیش از ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه سومریه‌نیوز، محمد الصافی، نماینده آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کربلا گفت: براساس داده‌های دقیق مسئولان محلی کربلا و وزارت کشور و نیز دوربین‌هایی که در جریان بزرگداشت اربعین حسینی در مسیر‌های منتهی به کربلا نصب شده بودند تعداد زائران داخلی و خارجی که از هفتم صفر تا سه‌شنبه گذشته وارد کربلا شده بودند، به ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

وی گفت: محور‌های ورود به کربلا امسال به پنج محور افزایش یافت و تعداد زائرین نیز در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

  تعداد بازديدها: 1826
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81653
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.