تاريخ انتشار: 07 آبان 1397 ساعت 22:42:26
آمریکا؛ جمع آوری پول مسلمانان برای حمایت از یهودیان


دو سازمان خیریه مسلمان آمریکا: برای بازگشت احساس امنیت وصلح به یهودیان آمریکا، نماز می خوانیم.

شماری از مسلمانان در آمریکا برای قربانیان حمله به یک کنیسه یهودیان در آمریکا، بیش از 85 هزار دلار، پول جمع آوری کرده اند.

به گزارش عصرایران، دو گروه مسلمان در آمریکا با به راه انداختن کمپینی، توانسته اند تاکنون 80 هزار دلار برای خانواده های قربانیان و بازماندگان حمله مسلحانه به یک کنسیه یهودیان در این کشور جمع آوری کنند.

در حمله یک فرد سفید پوست به کنیسه یهودیان در شهر پیتزبورگ ایالت پنسیلوانیای آمریکا، 11 نفر به ضرب گلوله کشته و تعدادی هم زخمی شدند. فرد مهاجم به هنگام تیراندازی، شعارهایی علیه یهودیان سر می دادند.



ادای احترام به قربانیان حمله به کنیسه یهودیان در شهر پیتزبورگ ایالت پنسیلوانیای آمریکا

این کمپین در سایت اینترنتی لونشگود راه اندازی شد و در مدت 6 ساعت نخست، هدف خود در مرحله اول یعنی جمع آوری 25 هزار دلار را عملی کرد. سپس در مرحله دوم هم 50 هزار دلار در یک روز جمع آوری شد.
این کمپین قصد دارد به جمع آوری 100 هزار دلار برسد.

تاکنون رقم جمع آوری کمک ها از 85 هزار دلار عبور کرده است.

این دو سازمان غیرانتفاعی خیریه مسلمانان " سیلیبریت مرسی" و " ام باور چینچ" در بیانیه ای گفته اند: تمایل داریم همانگونه که ایمان ما می گوید با خیر به شر پاسخ دهیم و پیام همدردی جدی را ارسال کنیم.

این دو سازمان خیریه گفته اند که از این پول برای رفع نیازها و هزینه های مجروحان و قربانیان از جمله درمان و تشییع جنازه استفاده خواهیم کرد. با این کمپین قصد داریم پیام وحدت یهودیان ومسلمانان را منتقل کنیم. آمریکا جایی برای این نوع از نفرت افکنی و خشونت نیست.

این دو سازمان اضافه کرده اند: برای بازگشت احساس امنیت وصلح به یهودیان آمریکا، نماز می خوانیم.

  تعداد بازديدها: 1480
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81615
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.