تاريخ انتشار: 08 مهر 1397 ساعت 22:23:00
دانشگاه امام‌حسین، لیسانس عمران سید مهدی هاشمی را جعلی اعلام کرد +سند


مدرک لیسانس عمران سیدمهدی هاشمی که ۳سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و۴سال نماینده تهران و رئیس کمیسیون عمران درمجلس نهم بوده، ازسوی دانشگاه امام‌حسین جعلی اعلام شد.

مدرک لیسانس عمران سیدمهدی هاشمی که ۳ سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و ۴ سال نماینده تهران و رئیس کمیسیون عمران در مجلس نهم بوده، از سوی دانشگاه امام‌حسین جعلی اعلام شد.

روز گذشته آخوندی، وزیر راه با انتشار نامه در کانال تلگرامی‌اش نوشت: باید خیلی متاسف بود که کسی که سه سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بوده و چهار سال نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشته و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بوده دانشنامه جعلی ارائه کرده است. این موضوع رسماً از سوی دانشگاه امام حسین(ع) که دانشنامه ارائه شده به آن منتسب است طی شماره 46752 مورخ 94/6/31 به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام شده است.

آن گونه که فارس آورده است مهدی هاشمی نیز نامه وزیر را بدین نحو پاسخ داد: بدیهی است اینگونه ترورهای شخصیت درآستانه انتخابات نظام مهندسی ،نشان از میزان تقیدتان به «اخلاق حرفه ای» است...با افتخار،اینجانب دانش آموخته "پیوسته کارشناسی ارشد "مهندسی معماری از دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران مرکزی میباشم و مدت ها است که از رساله" دکتری" عمران خود دفاع کرده ام.

به گزارش ایرنا، دانشگاه امام حسین در پاسخ به استعلام سازمان نظام مهندسی استان تهران مدرک کارشناسی عمران-عمران مهدی هاشمی را مورد تایید قرار نداده است.

  تعداد بازديدها: 1868
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81296
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.