تاريخ انتشار: 08 مهر 1397 ساعت 22:08:42
رایگان‌ شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس در دستور کار دولت

به گزارش «انتخاب»،رضا اردکانیان درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان‌شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود اما مانند هر تصمیم دیگری نیازمند نهایی شدن و تصویب آیین‌نامه اجرایی آن در هیات دولت است.

وزیر نیرو افزود: تدوین آیین‌نامه اجرایی در دستور کار دولت است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد؛ البته قانون ناظر به رعایت الگوی مصرف در این خصوص است.

وی به بیان نظر خود درباره این قانون پرداخت و گفت: وقتی همه ما دست به دست هم دادیم که مصرف‌کنندگان مناسب‌تر و بهتری باشیم، باید سعی کنیم فرزندان‌مان این رویه را از ما یاد بگیرند.

اردکانیان ادامه داد: البته می‌پذیریم که دستگاه آموزش و پرورش کشور نیاز‌های فراوانی دارد و دولت حتما باید تدارکاتی برای آن ببیند؛ حتی وزارت نیرو آماده است تا در صورت امکان یارانه جداگانه‌ای به دستگاه آموزش و پرورش بدهد اما اینکه به فرزندان خود بگوییم این کالا هم رایگان است و هم آن درست مصرف کنید، درس سختی برای نونهالان این مملکت است و پذیرش راحتی نخواهد داشت.

وزیر نیرو توضیح داد: مجلس و دولت تدبیری کنند تا هم مشکل آموزش و پرورش حل شود و هم آموزش‌های صحیح‌تری درباره مصرف آب و انرژی به دانش‌آموزان دهیم.

  تعداد بازديدها: 1486
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81294
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.