تاريخ انتشار: 06 مهر 1397 ساعت 21:54:26
نگاهی دیگر(قسمت چهارصد و سی ام)

گفتم: طی سال های مطلب نگاری در سایت های معتبر تحلیلی خبری و سپس ارائه نقطه نظرات به لطف و عنایت حضرت باریتعالی موفق به تنظیم و انتشار حدود دو هزار مطلب شدید.
گفت: طی مدت مذکور و صدها و صدها مطلبی تحلیلی مذکور تلاش کردم جز به رضای حضرت باریتعالی و تاکید بر منافع مردم با درک صحیحی از منافع ، مصالح و امنیت ملی نبینم و ننویسم هر چند در این مسیر بدلیل مغایرت مواردی با این یا آن گروه بی صبری ، کم طاقتی و خدای نکرده عبور از انصاف و عدالت و در یک کلام نامهربانی را شاهد و متحمل می شدم.
گفتم: پس از شناخت و ارتباط مخاطبین و گردش مناسب مطالب  اکنون به صرافت توقف یا کاهش فعالیت تحلیل افتادید؟
گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته و علی رغم آماده سازی چند مطلب جهت درج در سایت به دلایلی دچار حمله شدید قلبی شدم اکنون و پس از طی مراحل بیمارستان و درمان ناچار از تبعیت از دستور پزشک هستم لذا به تبعیت از سیره امام راحل که مقید به اجرای دقیق تجویز پزشکان بود من هم باید مدتی بدنبال دوری از هر موضوع و زمینه پر تنش باشم.
گفتم: ضمن آرزوی سلامت و بهبود بازگشت نقد خبر را امیدوارم.
گفت: لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ يُحْيِي وَ يُمِيتُ تا چه بخواهد و چه در نظر آید یا حق

ملاحظه: سایت انصارالخمینی (ره) برای شما نقد کننده ی صادق و ارزشی که افتخار برادری دو شهید والامقام ، حضور غرور آفرین در جبهه های حق علیه باطل و جانبازی را در کارنامه ی درخشان خویش داشته و از برکات این کشور شهید پرور محسوب می شوید ، آرزوی شفای عاجل  و تندرستی  دارد.

  تعداد بازديدها: 4415
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81283
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.