تاريخ انتشار: 22 شهريور 1397 ساعت 00:38:35
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوهجدهم)

گفتم: آقاجون جهانگیری معاون اول رئیس جمهورگفته تحریم‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته است در شرایط دشوار و خطیری هستیم.
گفت: آقا یک بار بطور روشن و واضح بفرمایند مشکلات ناشی از تحریم دقیقا از کدام مجاری و روی کدام بخش ها با چه عددی اثر می گذارد.
گفتم: معاون اول رئیس جمهور  گفته مدیران کم‌ انگیزه یا بی‌انگیزه که اهل نق زدن هستند، افراد این شرایط خطیر نیستند.
گفت:به آقای جهانگیری بعد از چهل سال مدیریت عالی بخاطر کشف این نکته باید خطیر خدا قوت عرض کنم، اما تا جایی که می فهمیم مدیران دستگاه های اجرایی ذیل قوه مجریه توسط دولت منصوب و مشغول می شوند و برای جابجایی مدیران مذکور از دست ما حتما کاری ساخته نیست.
گفتم: معاون اول گفته از دل شرایط دشوار فرصت‌های زیاد و تحولات بزرگی به وجود می‌آید، مهم این است که عزم و اراده مدیریت بر این باشد که شرایط دشوار در کوتاه‌ترین زمان طی شود.
گفت: ایکاش جهانگیری توضیح می داد با فرض مذکور و پس از چهل سال زندگی توام با بحران روزمره در این روزها، باید شاهد وقوع کدام تحولات اجتماعی ، سیاسی ، مدیریتی ، فرهنگی و اقتصادی بودیم یا هستیم؟
گفتم: معاون اول فرمودند جفاست که عده‌ای در شرایطی که مردم تحت فشار هستند پول بیشتر یا رانت بیشتر به دست آورند اگر این اتفاق در مدیران دولتی رخ دهد عین خیانت است.
گفت: و ایکاش جهانگیری عزیز بعنوان رزمنده دفاع مقدس و از نسل خانواده شهدای معظم  به یاد می آوردند که
اولا کسب پول بیشتر مشروع، جفا نیست که عین شرع و قانون است.
ثانیا تصور می کنیم شما مدیران ارشد نظام مسئول برخورد با قوانین رانت ساز هستید.
ثالثا اصولا از اهداف انقلاب اسلامی برخورد با رانت خواری بود که به هزار فامیل می شناختیم که بعد از انقلاب تا امروز به آقازاده ها ، ژن های خوب و دامادها شناخته می شوند.

گفتم: دیروز نکته سنجی نوشت معاون اول رئیس جمهور دولت دهم در حالی به جرم فساد اقتصادی محاکمه و به زندان محکوم شد که سال ها ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور را بر عهده داشت.
گفت: دیروز نکته سنجی به نقل از سیمین بهبهانی نوشت
وای که ردپای دزد آبادی ماچقدر شبیه چکمه های کدخداست

گفتم: معاون وزیر اقتصاد گفته در بررسی‌ها به افراد بعضا فقیری برخوردیم که بدهی‌های کلان مالیاتی دارند این افراد با تشکیل شرکت صوری توسط سودجویان یا اجازه کارت بازرگانی مورد سواستفاده قرار گرفته بودند به عنوان مثال یک لحاف‌دوز ۳۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشت.
گفت: موضوع مذکور بعنوان آسیب پذیری سال هاست هر از گاهی مورد اشاره قرار می گیرد آسیب پذیری های قانونی که هرگز مرتفع هم نمی شود یعنی نمایی از فساد ساختاری که برخی از مقامات برای ترسیم چهره پاک از ارکان حکومت در صدد انکارش می باشند.
گفتم: دلیگانی نماینده اصوگرا مدعی است یکی از معاونین وزیر صنعت به یکی از نمایندگان پیغام داده که اگر وی امضای استیضاح وزیر را پس بگیرد دو واحد صنعتی به ارزش چند صد میلیارد تومان در حوزه های انتخابیه اش مستقر می کنند.
گفت: آقاجون این گوی و این میدان، پس در این صورت باید طی روزهای آینده یکی از دو نفر نماینده مذکور به جرم دروغ پردازی به قصد تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی علیه کشور یا معاون وزیر به جرم اقدام برای پرداخت رشوه به نمایندگان مجلس در زندان باشند والا باید اطمینان داشته باشیم که کشورمان همچون گذشته و همیشه فاقد سیستم قضائی و مدعی العموم در خدمت مردم است.

  تعداد بازديدها: 3895
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81121
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.