تاريخ انتشار: 16 شهريور 1397 ساعت 23:44:40
انتشار کتاب «چهل نکته از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(س)»

چهل نکته از وصیت نامه امام خمینی(س) توسط معاونت فرهنگی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی به چاپ رسیده است.

کتاب «چهل نکته از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(س)» به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم تقوی منتشر شد.

به گزارش جماران، این کتاب 83 صفحه ای را معاونت فرهنگی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) به مناسبت بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به چاپ رسانده است که نکات مطرح شده در وصیت نامه بنیانگذار انقلاب اسلامی را استخراج کرده و به صورت موضوعی شرح مختصری از این نکات مطرح می دهد.

از جمله نکاتی که در این کتاب پیرامون آنها صحبت شده «ماهیت و حقیقت انقلاب اسلامی»، «ملت ایران در ترازوی نگاه امام»، «مجلس منتخب ملت»، «علما و نظم دادن به حوزه های علمیه» و «لزوم  حفظ پشتوانه مردمی نظام» است.

در مقدمه ای که مؤلف این کتاب بر آن نوشته آمده است: «بنیانگذاری این نظام برای اهداف و آرمان هایی مقدس و الهی بود و در این مسیر با انواع دشمنی ها و موانع و مشکلات مواجه گردید و در ده سال نخست از نعمت رهبری بی بدیل امام خمینی(س) برخوردار بود.

آن بزرگ مرد الهی که خدمتگزاری به اسلام و ملت مسلمان ایران را افتخاری برای خود می دانست، تمام آرزوها و دغدغه خود نسبت به آینده ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را در وصیت نامه سیاسی – الهی بود به ملت ایران و فرزندان این سرزمین تقدیم کرد تا از رهنمودهای ناصحانه و مشفقانه رهبر حکیم و خردمند و خیرخواه ملت بهره مند گردند.

اینک در بیست و نهمین سالگرد ارتحال جانسوز آن سالک سفر کرده و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهل نکته درس آموز از وصیت نامه تاریخی ایشان به محضر شما خواننده گرامی تقدیم می گردد.»

  تعداد بازديدها: 1744
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81093
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.