تاريخ انتشار: 09 شهريور 1397 ساعت 15:15:43
وزیر اطلاعات احمدی نژاد: دشمن با استفاده از نیروی نفوذی کنار رئیس دولت دهم او را مقابل ولی فقیه قرار داد / می گفتند تا وقتی امام زمان (عج) وجود دارد چه نیازی به ولی فقیه است


آمریکا، انگلیس و اسرائیل از چهار سال پیش در جمع بندی خود به این نتیجه رسیدند که برای مقابله با انقلاب اسلامی این نقشه‌ها را با محوریت نفوذ انجام دهند که اولین موردشان خروج آمریکا از برجام بود.

حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان انقلابی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد افزود: آمریکا، انگلیس و اسرائیل از چهار سال پیش در جمع بندی خود به این نتیجه رسیدند که برای مقابله با انقلاب اسلامی این نقشه‌ها را با محوریت نفوذ انجام دهند که اولین موردشان خروج آمریکا از برجام بود. 

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، وی ادامه داد: دشمن با انجام این نقشه‌ها دنبال منحرف کردن ذهن‌های مردم به سمت رهبری است که چرا مقام معظم رهبری در زمینه این مشکلات کاری نمی‌کند.

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: بهترین راه مقابله با دشمن در شرایط کنونی صبر و تقوا است.

وی به مسال نفوذ دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی پنج سال گذشته در هر مناسبتی مساله نفوذ را مطرح کردند چرا که دشمن با نفوذ دنبال رسیدن به اهداف خود است.

وی با بیان اینکه نفوذ به ۲ صورت موردی و جریانی در جامعه رخ می‌دهد، تصریح کرد: در نفوذ موردی یک نفر مورد هدف قرار می‌گیرد، ولی در نفوذ جریانی دشمن با استفاده از امکانات خود یک جریان را در جامعه راه اندازی می‌کند که مردم، نخبگان و مسئولان را در تصمیمات دچار اشتباه کنند.

مصلحی بیان کرد: رئیس دولت نهم و دهم دارای تعصب دینی بالایی بود که دشمن دقیقاً از همین موضوع سوء استفاده کرد و با استفاده از نیروی نفوذی کنار ایشان مباحثی مانند این که تا وقتی امام زمان (عج) وجود دارد چه نیازی به، ولی فقیه است، لذا این حرف‌ها او را در مقابل، ولی فقیه قرار داد و همه زحماتش جفا شد.

وزیر سابق اطلاعات گفت: ولایت جزو مباحث کلیدی و مبنای اسلام است و مخصوص یک دوره و زمان خاص نیست.

مصلحی افزود: خداوند در قرآن کریم معنی ولایت مداری را سلبی و ایجابی بیان می‌کند و در آیه ۵۱ سوره مائده می‌فرماید که ولایت مدار یهود و نصارا نباشید لذا یهود و نصارا امروز اروپا و آمریکا هستند.

وی بیان کرد: اوباما و ترامپ همواره با زبان تهدید می‌گویند گزینه نظامی روی میز است و برخی هم وحشت می‌کنند.

مصلحی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان هفته گذشته فرمودند: ما جنگی نداریم، اما یک عده تا یک اتفاق در دنیا می‌افتاد از این قضیه بهره برداری می‌کنند و می‌گویند جنگ می‌شود تا به اهداف خود برسند.

مصلحی ادامه داد: ترامپ در مساله انتخابات دچار بحران شده است و یک عده در کشور می‌گویند ترامپ برای اینکه خودش را از این بحران بیرون بکشد باید در دنیا یک جنگ راه بیندازد و برای راه اندازی جنگ اولین اقدامش جنگ علیه ایران است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایشان فرمودند: جنگ نخواهد بود، برای اینکه اقتدار و اهرم‌های نظام در یک سطحی است که آمریکا جرأت نمی‌کند نگاه چپ به ایران بیندازد.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: آمریکا در ۴۰ سال گذشته در جنگ تحمیلی، افغانستان، عراق و سوریه و انواع تهدید‌ها و توطئه‌ها نظام ما را تجربه کرد لذا جرأت نمی‌کند به ملت ایران نگاه چپ بکند.

وی گفت: امروز گردنه سخت پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشکلات اقتصادی است که باید به دور از سستی، آن را رد کنیم.

  تعداد بازديدها: 2201
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81025
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.