تاريخ انتشار: 17 مرداد 1397 ساعت 22:27:02
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوهشتادوهفتم)

گفتم: آقاجون خبرگزاری فارس به نقل از سردار شعبانی معاونت عملیات قرارگاه ثارالله تهران نوشت ما به انصار الله یمن گفتیم نفتکش عربستان را بزنند سردار شریف بلافاصله مطلب مذکور را تکذیب و متن اصلاحی جایگزین شد.
گفت: قبلا نیز خبر خروج دو تن سکه توسط سردار شعبانی خبرساز شده بود که بلافاصله توسط ریاست سازمان بازرسی کل کشور قوه قضائیه تکذیب شد.
- ضروری است با توجه به حساسیت شرایط کشور اخبار و مواضع نظامی صرفا به نقل از ریاست ستاد فرماندهی کل قوا ، روسای سپاه ، ارتش ، ناجا ، وزیر دفاع ، مشاور نظامی مقام معظم رهبری و اطلاعیه روابط عمومی مراجع مذکور بعنوان مقامات لشگری مورد استفاده خبری قرار گیرد.
گفتم: نمایندگان موافق و مخالف استیضاح وزیر کار امروز متقابلا همدیگر را با بدترین ادبیات به فساد مالی و رانت خواری متهم کردند لذا برخی کانال ها نوشتند آبروی مجلس هم با ربیعی رفت.
گفت: براساس ماده ۲۲۳ و تبصره ۳ ماده ۲۲۶ آئین نامه مجلس استیضاح باید در چاچوب موارد درخواست استیضاح بوده و نمایندگان مجاز نیستند موضوعات دیگر را مورد بحث قرار دهند در حالیکه استیضاح امروز بدون پرداختن به ۱۰ محور اعلامی درخواست استیضاح صرفا متوجه مباحث اخلاقی و فساد پذیری یا فساد ناپذیری نمایندگان در برابر وزیر کار بود ، بنابراین فارغ از صحت و سقم تخلفات و عملکرد وزیر کار ، مباحث امروز مجلس قطعا خلاف نص مواد ۲۲۳ و ۲۲۶ ، مغایر اخلاق و برای مردم در اتکا به مجلس ناامید کننده بود.
گفتم: پس از شهادت چند تن از مرزبانان عزیز در شرق کشور طی روزهای گذشته ، فرمانده نیروی زمینی سپاه از اقدام تروریستی برخی گروهک ها در به شهادت رساندن مظلومانه ۱۱ تن از فرزندان مرزبان کشورمان در مریوان خبر داد.
گفت: تمامی سطوح مدیریتی در قوای مختلف اعم از لشگری و کشوری و آحاد مردم باید نسبت به شان و منزلت مرزبانان کشورمان حساسیت داشته و از توجه ویژه و اعلام مواضع یکپارچه در برابر اقدامات تروریستی علیه فرزندان ایران همگام ، همصدا  و همدل باشند.
گفتم: دادگاه پس از بررسی تمامی اسناد و مدارک و دفاعیات موکل متهم محسن مهاجرانی فرزند عطاالله مهاجرانی (وزیر ارشاد اسبق) را از اتهامات منتسب در پرونده دکل نفتی تبرئه و برای وی قرار منع تعقیب صادر کرد.
گفت: فارغ از بینش و مواضع سیاسی و فرهنگی دکتر عطا الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد ، بسیاری در شرایط مذکور از فساد و رانت خواری فرزندش گفته و نوشتند و امروز دادگاه صالحه جمهوری اسلامی ایران پس از رسیدگی طولانی حکم بر برائت نامبرده را صادر کرد.
- یعنی بسیاری باید به رسم مسلمانی و از ترس یوم الحساب در صدد کسب حلالیت از نامبرده باشند تا بار روز حسابشان سنگین نماند و باید به فرمایش دوشنبه ریاست قوه قضائیه بسیار بیاموزیم که قضاوت بسیار سخت است باید بسیار تکرار کنیم که فرمود يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا

  تعداد بازديدها: 3460
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80825
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.