تاريخ انتشار: 15 مرداد 1397 ساعت 18:17:29
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوهشتادوچهارم )

گفتم: آقاجون رییس دیوان محاسبات اعلام کرد در حال تطبیق فهرست تخلف های ارزی هستیم ارزی که دریافت شده ولی هزینه نشده است نتیجه نهایی در مورد فهرست متخلفین ارزی حداکثر تا یکماه آینده اعلام می‌شود.
گفت: خوب بود بجای مصاحبه ، سخنرانی و غیره با تخلفات احتمالی برخورد و نتیجه به مردم اعلام می شد حالا یک ماه بعد بفرمایند مثلا در ده مورد تخلف شده است مشکلی حل خواهد شد؟ همه فهمیدیم که زنجانی ۱۳ هزار میلیارد تومان برداشت مشکلی حل شد.
گفتم: اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه گفت در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران ارزی امروز چند نفر از جمله معاون ارزی بانک مرکزی (شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودن) یک نفر از کارمندان یکی از معاونین رییس جمهور و ۴ نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیرمجاز داشتند تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند.
گفت: مقابله کینه توزانه قوه قضائیه با دولت از قصه های پر غصه و قطعا علاج ناپذیر کشورمان است.
- اژه ای اصرار دارد بگوید از خبر فوق العاده پر تکرار و پر سر و صدای برکناری معاون ارزی بانک مرکزی بی اطلاع است که باید گفت: با وجود مقامات قضایی چنین بی اطلاع گسترش فساد سازمان یافته و ساختاری در کشور اجتناب ناپذیر است.
- با فرض باور به بی اطلاعی معاون اول قوه قضائیه از جاری ترین اخبار کشور باید پرسید اژه ای واقعا نمی داند احضار عراقچی با چه عنوان مجرمانه صادر شده است؟
- معاون اول قوه قضائیه تفاوت ماهوی و حقوقی حکم جلب معاون ارزی بانک مرکزی با معاون سابق ارزی بانک مرکزی را می داند
- ایشان با کدام مجوز قانونی ، حقوقی و شرعی احضار شخص را با ذکر نام خبری کرده است؟ مگر اتهامی توسط دادگاه صالحه بررسی و منجر به صدور حکم محکومیت شده است؟
- چرا معاون اول قوه قضائیه علی رغم اعلام رسمی دفتر رییس جمهور مبنی بر اینکه فرد مورد اشاره اژه ای سابقا کارمند قراردادی دفتر بوده و از ابتدای سال قبل شاغل نیست همچنان اصرار دارد نامبرده را کارمند یکی از معاونت های دفتر رییس جمهور معرفی کند.

گفتم: پس از دعوت برخی امامان جمعه برای حرکت خیابانی علیه دولت جمهوری اسلامی ایران که امام راحل مخالفتش را حرام شرعی می دانست امام جمعه پردیسان قم هم از طلاب همه شهرها خواست هرجا مردم اعتراض کردند وارد اعتراضات شوند و با آنها شعار بدهند.
گفت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب و محبوب اصولگرایان و امامان جمعه در دوره نهم و دهم هم با ارسال نامه به وزارت کشور و در همسویی با حامیان سابقش درخواست مجوز برپایی تجمعات اعتراضی کشوری علیه دولت کرده است.
گفتم: واقعا برخی امامان جمعه با دعوت از مردم برای برپایی تجمعات اعتراضی علیه دولت جمهوری اسلامی ایران نمی دانند که در مسیر تحقق هدف اعلامی رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا حرکت می کنند؟
گفت: آمریکا مرحله اول تحریم را از امروز آغاز کرد تحریمی که با تاکید رییس جمهور و وزیر خارجه آمریکا می تواند زمینه شکل گیری و گسترش اعتراضات خیابانی علیه دولت ایران باشد کاری که برخی امامان جمعه هم همزمان مردم را برای تحققش به خیابان فرا خواندند.
گفتم: واقعا از عجایب حیرت انگیز کشور ماست که امروز باید خدای ناکرده شاهد همسویی یا همزمانی خواسته یا ناخواسته برخی امامان جمعه با اقدام خصمانه آمریکا علیه دولت جمهوری اسلامی ایران باشیم هر چند کیهان امروز نیز برای سرپوش گذاشتن بر چنین فضاحتی تلاش کرد با تیتر سازی و سیاه نویسی مجلس شورای اسلامی را به همکاری و همراهی با آمریکا و نمایندگی از انگلیس متهم کند.
گفت: بله حتما از عجایب عصر کنونی است اما امیدوار به تغییر مسیر از کج راه که می پیمایند که فرمود وَمَنْ يَشَأْ يَجْعَلْهُ عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ

  تعداد بازديدها: 3328
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80796
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.