تاريخ انتشار: 12 مرداد 1397 ساعت 23:20:37
شفاف سازی قطعا می تواند دولت را در حل چالش های فعلی کمک کند/ باید یکصدا و همدل باشیم تا بتوانیم با فضایی که آمریکایی ها ساخته اند مواجه شویم

ایشان با تأکید بر ضرورت شفاف سازی فعالیت های دولت، گفت: شفاف سازی قطعا می تواند دولت را در حلّ چالش های فعلی کمک کند و آنها را از این چالش ها به موفقیت عبور دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در گفت و گو با خبرنگار جماران ، در مورد ضرورت وحدت نیروهای داخلی کشور در مقابله با ترامپ اظهار داشت: طبیعی است که در همه تاریخ و همه جغرافیا وقتی یک مشکل یا تهدید بیرونی دارند در داخل باید منسجم شوند. بنابر این ما هم باید یکصدا شویم و همه مردم و مسئولین پیش و بیش از هر چیزی به منافع ملی فکر کنند.

وی تأکید کرد: این یک قاعده عقلایی است و چیزی نیست که ما بخواهیم راجع به آن بحث کنیم. حتما باید یکصدا و همدل باشیم تا بتوانیم با فضایی که آمریکایی ها ساخته اند مواجه شویم. از سوی دیگر نباید کاری انجام دهیم که دشمن احساس کند دست ما در دست هم نیست و در میان نیروهای کشور ما اختلاف وجود دارد.

وی در مورد تأثیر شفاف سازی فعالیت های دولت در اعتمادسازی و جلب همه مردم و جناح های مختلف به سمت حمایت از دولت گفت: اصل اعتماد سازی وظیفه دولت و شفاف سازی بخشی از آن است. یعنی دولت وظیفه دارد با انواع اقداماتی که انجام می دهد اعتماد مردم را جلب کند و میزان این اعتماد را افزایش دهد. یکی از راه هایی که می تواند در این زمینه راهگشا باشد شفاف سازی فعالیت هایی است که انجام می دهند.

موسوی لاری افزود: اگر دولت بتواند اقداماتی را که انجام می دهد به صورت کامل و شفاف با مردم در میان بگذارد، شفاف سازی قطعا می تواند دولت را در حل چالش های فعلی کمک کند و آنها را از این چالش ها به موفقیت عبور دهد. چون اگر مردم به رده های مختلف مسئولین اعتماد نداشته باشند این مسئولین با مشکل مواجه می شوند.

  تعداد بازديدها: 1894
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80773
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.