تاريخ انتشار: 10 مرداد 1397 ساعت 17:34:06
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوهفتادوششم )

گفتم: آقاجون جعفری فرمانده سپاه با انتشار متنی بعنوان نامه به ترامپ نوشته مردم ایران هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی‌دهند.
گفت: سردار رفیق دوست در کتاب خاطراتش نوشته برای اخذ مجوز استقرار وزارت سپاه در سفارت آمریکا خدمت امام رفتم. امام فرمودند برای چه می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر ما قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟
گفتم: رئیس جمهور و رئیس وقت شورای عالی دفاع در خطبه نماز جمعه ۲۰ تیر ۶۷ گفتند تسلیم قطعنامه شورای امنیت نخواهیم شد و ضربات قاطع تر خود را بر دشمنان وارد خواهیم کرد
گفت: پس از هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافری ، سکوی نفتی و تهاجم ارتش عراق برای تصرف مجدد خرمشهر و موارد متعدد دیگر بنابر مصالح کشور دفعتا پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اعلام شد.
گفتم: مصلحی دومین وزیر اطلاعات احمدی نژاد درباره درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران گفت برنامه آمریکا در مسیر براندازی جمهوری اسلامی است.
گفت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب جبهه اصولگرایان در انتخابات نهم و دهم در سخنرانی ۲۱ اردیبهشت ۹۰ در سفر مشهد گفت برخورد با توطئه‌ در بازار ارز نيازمند اطلاعات دقيق و اجرا در زمان مناسب است.
- آنها با طرح موضوعات دروغين ذهن و انديشه عناصر اطلاعاتی ما را به حوزه‌هاي غير واقعی معطوف كردند تا بتوانند توطئه خود را اجرا كنند.

گفتم: کیهان در تیتر امروز مقامات قضایی و احمدی نژاد (۹۰-۸۸) معتقد است تلاطم بازار ارز نتیجه توطئه دشمن است.
گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مسئولین حکومتی که شامل این حقیر نیز می شود و عناصر سیاسی توجه کنند ما از دشمن خارجی گفتیم اما این موجب نشود از ضعف های خودمان غافل شویم ما هم ضعف و اشکالات داریم این‌جور نیست که مشکل نباشد نه آقاجان مگس روی زخم می نشیند زخم را خوب کنید.
گفت: مرحوم آیت شهید بهشتی فرمودند
آنان که زمستان را از پشت پنجره‌‌ دیده‌اند و گرسنگی را هم فقط در کتاب ها‌ ‌خوانده اند نخواهند توانست که نمایندگانی شایسته برای دفاع از حقوق مردم باشند.

  تعداد بازديدها: 3420
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80756
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.