تاريخ انتشار: 19 تير 1397 ساعت 23:52:38
یادمان نرود درچه شرایطی بودیم، به کجا رسیدیم/امروز با سیاه نمایی روبه رو هستیم

رئیس فراکسیون امید گفت: اکنون در شرایطی هستیم که برخی گمان می‌کنند هرچقدر انتقادات تندتری داشته باشند، محبوبیت و مقبولیت بیشتری کسب می‌کنند و این افراد دیدن نیمه خالی لیوان را یک ارزش می‌دانند.

به گزارش ایلنا محمدرضا عارف روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به برنامه تجلیل از خانواده‌های شهدا در ابتدای این نشست تاکید کرد: یادمان نرود در چه شرایطی بودیم و به کجا رسیدیم، زیرا انسان فراموشکار است.

وی تاکید کرد: اکنون در شرایطی هستیم که برخی گمان می‌کنند هرچقدر انتقادات تندتری داشته باشند، محبوبیت و مقبولیت بیشتری کسب می‌کنند و این افراد دیدن نیمه خالی لیوان را یک ارزش می‌دانند.

عارف گفت: امروز با سیاه نمایی روبه رو هستیم که بعضا توسط کارگزاران نظام انجام می‌شود.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مشکلات فراوانی داریم، اما آنچه به آن افتخار می‌کنیم، عزت و استقلالمان است، استقلالی که هیچکس نمی‌تواند به بزرگان و مسئولان کشور چیزی را دیکته کند.

وی بیان کرد: مشکلات با توکل بر خدا، تلاش دولتمردان و همراهی مردم که در ۴۰ سال گذشته نمونه بوده است رفع می‌شود.

عارف با بیان اینکه نگاه مردم به خدمتگزارانشان نسبت به گذشته بدتر نشده، اظهارداشت: به هیچ وجه قبول ندارم که محبوبیت مسئولان کاهش یافته است، اما نباید نتیجه آن، غرور و نگاه قیم مآبانه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با فضای مجازی روبه رو هستیم که کوچکترین مساله در اسرع وقت در اختیار همه قرار می‌گیرد و با تبلیغات مسموم از خارج از کشور، نکات مثبت نیز دیده نمی‌شود.

عارف با بیان اینکه در چهار دهه گذشته مشکلاتی داشتیم، اما امروز شرایط متفاوت است، خاطر نشان کرد: امروز با دیوانه‌ای در آمریکا روبه رو هستیم و گردبادی آمده که باید با برنامه ریزی آن را رفع کنیم و می‌توانیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز خوب است، اما باید بهتر شود تاکید کرد: مردم مشکل اقتصادی دارند و ما توقع داریم کارآیی دولت در همه زمینه‌ها به ویژه زمینه اقتصادی بالا برود.

رئیس فراکسیون امید ادامه داد: فراموش نکرده ایم در دوران دفاع مقدس با شرایطی روبه رو بودیم که هیچ ابزار و امکاناتی در اختیار نداشتیم؛ باید قدر خون‌ها و جان‌هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده تا به عزت برسیم را بدانیم.

عارف در ادامه سخنان خود در جمع مدیران شهرستان شمیرانات خاطرنشان کرد: برخلاف تصور سایر استان ها، همه امکانات در تهران نیست و در استان تهران در خیلی از شاخص‌ها از کشور پایین‌تر هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: استان تهران در شاخص بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نوسازی بافت فرسوده در سطحی پایین‌تر از سایر نقاط کشور قرار دارد.

عارف خطاب به مدیران بیان کرد: باید در تهران با وجود همه کمبود‌ها صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارید و مشکلات را حل کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم تهران در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن اظهارداشت: مردم در تهران به همه ما رای داده اند و ما برای ابد شرمنده شده ایم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به ما اعتماد کردند و باید با تمام توان به آنان خدمت کنیم.

  تعداد بازديدها: 1539
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80566
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.