تاريخ انتشار: 19 تير 1397 ساعت 18:13:27
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوچهل وششم)

گفتم: آقاجون به نقل از چاپلین یکی از نوابغ سینمای جهان نوشتند شاید زندگی آن جشنی نیست که آرزویش را دارید اما حال که به آن دعوت شدید تا میتوانید زیبا برقصید.
گفت: چاپلین خوش شانس بود که زنده نیست والا احتمالا فیلم اعترافاتش با اعترافات مائده در صدا و سیما ضبط و پخش می شد.
گفتم: جالب اینکه این خطی و اون خطی ، پایین و بالا ، اینور و اونور آبی ،  ممنوع و پر تصویر ، ممنوع و پرکار ، حصری و حصر کش و اخراجی و اهل منطقه و بالاخره تقریبا یه کمی کمتر از همه از بازجویی و اعتراف گیری در ، یا توسط صدا و سیما بهت زده و به این رویه ضد اخلاقی و دینی معترض هستند اما با این صدا و سیما کاری می شود کرد ، جز اینکه به تماشا نکردن خط سازی . اینکه فقط از ملی فقط بلعیدن چند هزار میلیارد تومانی بودجه را می فهمد..
گفت براساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی رئیس عالی سازمان توسط رهبری تعیین و منصوب می شود اما رهبری مکرر و آخرین بار در دیدار ماه مبارک رمضان با دانشجویان به صراحت تاکید فرمودند که صدا و سیما تحت مدیریت و حتی منطبق با تمایلات و نظریات معظم له نیست.
- صدا و سیما از جمله سازمان هایی است که سهم بزرگی از بودجه عمومی سالانه کشور را بلعیده و همواره مورد نقد و اعتراض روسای جمهور و دولت های مختلف هم بوده است.
- صدا و سیما علی رغم گسترش بی اندازه کمی در جلب اعتماد و سلیقه عمومی ناتوان بوده و شاهدیم که به رغم مغایرت با قوانین همچنان بام میلیون ها خانه در اقصی نقاط کشور زیر سایه بشقاب آنتن گیرنده های ماهواره قرار دارند.

گفتم: یعنی رهبری ، دولت و مردم با سهم متفاوت نسبت به عملکرد صدا و سیما معترض بوده اما سازمان همچنان می تواند از هزاران میلیارد بودجه بی زبان بهرمند و در هر مسیر خود تشخیصی بتازد و فرهنگ و کشور را ببازد.
گفت: آقاجون رهبری با صراحت و روشنی از اعمال مدیریت بر صدا و سیما اعلام برائت کردند.
- مجلس و سایر دستگاه های حاکمیتی بدلیل انتخاب و انتساب رئیس سازمان صدا و سیما توسط شخص رهبری قانونا قادر به بازخواست و مدیریت سازمان نیستند.
- شورای نظارت بر سازمان مندرج در اصل ۱۷۵ قانون اساسی متشکل از نمایندگان سه قوه هرگز قادر به اعمال نظر در رویه های مدیریتی و برنامه سازی سازمان نبودند.
- شورای نظارت می تواند با ارسال استفساریه خدمت مقام معظم رهبری نسبت به تعیین تکلیف مدیریت و برنامه ریزی سازمان صدا و سیما اقدام کنند تا کشور پس از چهل سال در خصوص نحو ه ی اعمال مدیریت ملی بر سازمان خود مختار صدا و سیما به راهکاری معقول و قابل بازخواست برسند.

  تعداد بازديدها: 3468
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80559
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.