تاريخ انتشار: 15 تير 1397 ساعت 23:24:25
مردم کانادا اجناس آمریکایی را تحریم می کنند

بسیاری از کانادایی ها خواهان تحریم کالاهای آمریکایی، سفر نکردن به این کشور، حمایت از کارخانه های فولاد، آلومینیوم و اتومبیل داخلی به منظور مقابله با جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا هستند.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی،پس از تصمیم ایالات متحده برای افزایش تعرفه های صنایع فولاد و آلومینیوم وارداتی از کانادا، مردم این کشور نیز خواهان تحریم کالاهای آمریکایی شده اند.

براساس نتایج یک نظرسنجی که توسط شرکت تحقیقات «نانوس»(Nanos) در تورنتو و با مصاحبه تصادفی با هزار نفر از مردم کانادا صورت گرفته، اکثریت مردم این کشور طرفدار تحریم کالاها و شرکت های آمریکایی پس از تصمیم این کشور برای افزایش تعرفه های صنایع فولاد و آلومینیوم وارداتی از کانادا هستند.

براساس این گزارش بسیاری از کانادایی ها خواهان تحریم کالاهای آمریکایی، سفر نکردن به این کشور، حمایت از کارخانه های فولاد، آلومینیوم و اتومبیل داخلی به منظور مقابله با جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا هستند.

طبق این نظرسنجی 72 درصد از مردم کانادا خواهان تحریم های کالاهای آمریکایی هستند.

همچنین، 68 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها از خرده فروشان اجناس آمریکایی خرید نخواهند کرد و 73 درصد از آنان نیز گفتند که در صورت تداوم اختلافات و جنگ تجاری میان کانادا و ایالات متحده به این کشور سفر نخواهند کرد.

به گفته «نیک نانوس» رئیس مرکز تحقیقاتی نانوس، مهمترین نکته ای که باید در این نظرسنجی به آن اشاره کرد این است که مردم کانادا اعتقاد دارند که با ادامه این روند و افزایش تعرفه ها برای صنایع فولاد و آلومینیوم این کشور توسط ایالات متحده حاضر به وارد شدن به یک جنگ تجاری هستند.

  تعداد بازديدها: 1343
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80538
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.