تاريخ انتشار: 14 تير 1397 ساعت 22:29:22
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوچهل ویکم)

گفتم: آقاجون پس از اجرای سناریوی ایراد اتهام اقدام تروریستی علیه ایران در پاریس دیروز نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز ضمن ابراز عصبانیت شدید از سفر رئیس‌جمهور به سوئیس و اتریش از مقامات اروپایی‌ خواست از اتخاد موضع ضعف در قبال ایران دست بردارند.
گفت: عصبانیت و فحاشی گروهک نفاق و مقامات صهیونیسم از ایران طبیعی است اما مشابه سازی همزمان و همزبان عناصر داخلی قابل تحمل نیست همنوایی عناصر دنباله داخلی نفاق و صهیونیسم که همچنان با سکوت و مماشات مقامات و دستگاه های مسئول همراهی می شود.
گفتم: آیا منظور امثال حمید رسایی است که در توییتر تندی خطاب به سرلشگر سلیمانی رئیس جمهور را با اشعث کندی و ابوموسی اشعری و حاج قاسم را اشتر قبله گم کرده نامیده است؟
گفت: رسایی طلبگی را طی چند سال گذراند و به سرعت در فهرست مبلغان اعزامی به خارج قرار گرفت.
- رسایی بعنوان طلبه نوجوان بعنوان مبلغ به کشورهای لبنان ، بلغارستان ، فیلیپین ، پاکستان ، آلمان ، یونان ، ایتالیا ، مکزیک و … اعزام شد.
- رسایی از حامیان دیروز و فحاشان افراطی امروز احمدی نژاد است وی بارها توسط دادگاه های مختلف محکوم و حتی حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس وقت مجلس در جلسه علنی به وی تذکر داد که مجلس جای عربده کشی نیست.

گفتم: رسایی در همنوایی اخیر با گروهک نفاق و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تنهایی علیه رئیس جمهور اقدام کرد؟
گفت: آقاجون علی رغم شرایط دشوار کشور و گسترش اقدامات ضد ایرانی آمریکا متاسفانه شاهدیم که جریان فکری سازنده امثال رسایی در این عرصه نیز فعال بودند چنانکه امروز روزنامه هایی مانند کیهان ، رسالت ، جوان و وطن امروز نیز تلاش کردند با بی تفاوتی در مورد سفر اروپایی رئیس جمهور به اقدام تخریبی علیه دولت ادامه دهند.

  تعداد بازديدها: 3728
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80521
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.