تاريخ انتشار: 14 تير 1397 ساعت 12:35:13
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوچهلم)

گفتم: آقاجون اطلاعات سپاه در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ضمن ارائه گزارش تخلفات در دور قبل تحریم ها به آسیب شناسی و ارائه راهکارهای جلوگیری از بروز فساد در شرایط تحریم پرداخت.
گفت: ایکاش اطلاعات سپاه به وضوح برای مردم نیز گزارشی از دلایل و مصادیق شکل گیری مفاسد اقتصادی در دوران تحریم یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل را ارائه می داد.
گفتم: سپاه در دوران تحریم ضمن برخورد اطلاعاتی و قضایی با مرتکبین مفاسد اقتصادی بنابر فرمایش فرمانده قرارگاه خاتم  (ص) با در اختیار گرفتن سالانه حدود صد هزار میلیارد تومان بابت فعالیت های پیمانی دولتی و شهرداری به عبور از تحریم کمک کرده است.
گفت: البته برخی هم معتقدند حضور قدرت مالی متکی بر قدرت سیاسی و نظامی یا اطلاعاتی در امور اقتصادی حتما شبهه ناک بوده و می تواند به مفسده و ناکارآمدی مزمنِ بخش خصوصی منجر گردد.
گفتم: اما ارائه گزارش آسیب ها و راهکارهای تحریم به ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدامی ارزشمند است.
گفت: ایکاش گزارشی از برآورد تهدیدها ، آسیب ها و راهکارهای سپاه از تحریم آمریکا و شورای امنیت علیه ایران  تنظیمی و ارسالی در ادوار گذشته خدمت رئیس جمهور وقت و مجلس جهت آگاهی و اطلاع امت همیشه در صحنه ارائه می دادند.
- ایکاش گزارشی از عملکرد وزارتخانه ها و صنایع پر تعداد تحت مدیریت سرداران سپاه در دوران تحریم ارائه می دادند؟
- ایکاش از چرایی قانونی سازی خروج سوخت قاچاق از مرز شرقی می گفتند. از اسکله های غیر رسمی که تلاش رئیس جمهور احمدی نژاد برای تعطیلی یا شفاف سازی کارکرد آنها به جایی نرسید.
- ایکاش با توجه به اینکه سلسله فرماندهی عالی ناجا طی تمامی سال های گذشته به سرداران سپاه سپرده شد از چرایی تردد سالانه صدها هزار کامیون حامل کالای قاچاق در کشور می گفتند.

گفتم: به نقل از سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه نوشتند برخی‌ پژواک صدای دشمن‌ هستند و می‌گویند چرا جاهای دیگر می‌جنگیم ، اگر نوامیس‌ تهدید شود کجا دفاع کنیم؟
گفت: برخی پژواک صدای دشمن نیستند چون با تکیه بر امکانات عمومی و بیت المال همزبان و همزمان با اعلام مواضع ضد ایرانی مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان و بی هیچ هراسی از سپاه به تخریب رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران اقدام می کنند.
گفتم: رویترز از مرگ حذیفه البدری فرزند رهبر داعش در عملیات انتحاری در ولایت حمص خبر داد.
گفت: ایکاش طی هفت سال گذشته از جراحت یا شهادت فرزندان برخی مسئولین ذی ربط در دفاع از حرم و مقابله با نیروهای تکفیری می شنیدیم چنانکه جهاد فرزند غیرتمند عماد مغنیه فرمانده شهید و فقید حزب الله لبنان که از ایران به جبهه اعزام و پس از شهادت در کنار پدر آرام گرفت.
گفتم: سرلشگر سلیمانی فرمانده سپاه قدس مهربانانه خطاب به رییس جمهور روحانی نوشت: این همان دکتر روحانی است که ما شناخت داشتیم و داریم و می بایست باشد. دست شما برای ایراد این سخنان به موقع ، حکیمانه و صحیح را می بوسم و برای هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد در خدمت هستیم.
گفت: آقاجون تواضع و اخلاق به ویژگی سلیمانی می ماند ، اما سلیمانی نیز در تهران لباس نظامی نمی پوشد و حتما می داند که رفتار عالمانه و شجاعانه به درک شرایط و مقتضیات و انتخاب مصالح باز می گردد ، چنانکه رزمندگان به اسارت عراق رفته در جنگ را آزاده خوانده و نشان از شرافت و افتخارمان می دانیم.
- سردار هم بخوبی می دانند که لبخند ما با دشمن در گفتگوی متقابل بیانگر وادادگی و دلدادگی ما در برابر دشمن یا دشمن در برابر ما نیست چنانکه تند گویی و خشم در سخن به معنای کسب موفقیت و حتی حقانیت نخواهد بود.

  تعداد بازديدها: 3143
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80513
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.