تاريخ انتشار: 09 تير 1397 ساعت 17:01:09
مخالفین دولت در شرایط کنونی فرقی با خوارج ندارند/ از گناهانی که در مورد علماء کردیم توبه کنیم/ بی دلیل خاتمی را از صف انقلاب جدا می دانیم


تنها راه برون رفت از مشکلات آشتی ملی است؛ عفو عمومی، همه کنار هم باشند، توبه از گذشته و گناهانی که در مورد علماء از جمله آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی مرتکب شدیم.

حجتی کرمانی با تأکید بر اینکه راه برون رفت ما از مشکلات کشور آشتی ملی است، معتقد است که مخالفین دولت در شرایط فعلی فرقی با خوارج ندارند و قابل اصلاح نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حجتی کرمانی در گفت و گو با خبرنگار جماران  در مورد ضرورت وحدت در فضای فعلی سیاسی و اقتصادی کشور، اظهار داشت: ما در سال های قبل گناه کردیم و مرتب همدیگر را زدیم و به همدیگر توهین و بی احترامی کردیم و حیثیت همدیگر را از بین بردیم. الآن راهش این است که همه دست به دست هم دهند و به 22 بهمن 57 برگردند و همه در کنار هم باشند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت همه مردم و مسئولین برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، گفت: الآن وضع ما خیلی بهتر از آلمان یا ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم است. آنها خودشان ساختند و به امروز رسیدند؛ ما هم برگردیم و خودمان بسازیم. هیچ احتیاجی هم به اروپا و ترامپ نداریم. ما به خودمان ظلم کردیم و خدا هم آن نامرد را به جان ما انداخته است.

حجتی کرمانی در مورد کسانی که به بهانه برجام دولت را می زنند، گفت: مخالفین دولت در این شرایط هیچ فرقی با خوارج ندارند؛ قابل اصلاح نیستند. آتشی آمده که آنها را می سوزاند و ما را هم به پای آنها می سوزاند.

وی با تأکید بر اینکه مردم شایعات را نقل نکنند، افزود: برخی از ما مردم، ضعیف هستیم چرا که هرچه می شنویم را نقل می کنیم و کاری به صحیح یا غلط نداریم. نقل شایعات غلط است. حرف های من برای این است که روحیه باید قوی باشد. اگر ما باهم باشیم، «ألاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ».

حجتی کرمانی یادآور شد: من به مقام معظم رهبری و در روزنامه اطلاعات هم نوشته ام که تنها راه برون رفت ما از مشکلات آشتی ملی است؛ عفو عمومی، همه کنار هم باشند، توبه از گذشته و گناهانی که در مورد علماء از جمله آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی مرتکب شدیم. آنها را به صف انقلاب بیاوریم؛ البته آنها هستند و ما بی دلیل آنها را جدا می دانیم.

  تعداد بازديدها: 1637
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80473
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.