تاريخ انتشار: 05 تير 1397 ساعت 23:46:45
نگاهی دیگر (قسمت سیصد وسی ام)

گفتم: آقاجون سردار سرلشگر صفوی گفته رهبری از ابتدا به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نبودند اما به دلیل همان پایبندی به قانون اساسی کشور به دولت اجازه دادند وارد مذاکرات برجام شوند.
گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که در دولت قبل با آغاز مذاکره مستقیم با آمریکا موافقت کردند و احمدی نژاد رییس جمهور قبل نیز مکرر گفتند مخالف مذاکره با آمریکا بودند لذا ادعای صفوی می تواند از سر بی اطلاعی باشد.
گفتم: صفوی اظهار کرد حالا اگر دولت راه اشتباه رفته است گناه حضرت آقا چیست؟ خُب این دولت انتخاب مردم بوده است.
گفت: مردم که همیشه مرغ مراسم عزا و عروسی هستند اما علی الظاهر همین مردم را بهتر از یاران رسول مکرم می دانستند
- صفوی هم باید بداند شجاعت از شروط مرجعیت و رهبری است یعنی در صورت تشخیص از پذیرش رای اکثریت امتناع می کند بهرحال بر خلاف نظریه پردازی سرلشکر صفوی مسئولیت رهبری در اصل ۱۱۰ به وضوح مشخص است.
- ضمنا براساس اصل ۹۲ قاتون اساسی و تفسیری که به نظارت استصوابی شد مردم تنها می توانند از بین منتخبین منسوبین شورای نگهبان انتخاب کنند.

گفتم: سردار سرلشگر صفوی دستیار مقام معظم رهبری در امور دفاعی فرمودند گاهی به نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد کشور بهتر اداره خواهد شد.
گفت: خدا را شکر که گویش امروز صفوی در انکار حق ملت و خطا کار دانستن مردم بهتر از روزهایی است که در راس سپاه بودند و گفتند قلم ها را می شکنیم و زبانها را می بریم.
گفتم: سرلشکر فرمود مردم به ادارات و سازمان‌ها و شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند و مشکلاتشان برطرف نمی‌شود و همین مسائل ایجاد نارضایتی کرده و ضدانقلاب نیز بلافاصله سوءاستفاده می‌کند.
گفت: چه خوب بود سردار از سردار قالیباف مدیر ۱۴ ساله شهرداری از سردار فتاح وزیر سابق نیرو ، سردار محصولی وزیر سابق تعاون ، سردار رستمی وزیر سابق نفت و بسیاری از سرداران دیگر که طی چهل سال در مسند وزارت ، استانداری ، شهرداری ، مدیرعاملی و نمایندگی مجلس حضور داشته و دارند در مورد چرایی ناراضی سازی مردم می پرسیدند.
گفتم: سرلشگر فرمودند خودرو سازی یک اُختاپوس است که اصلاً سپاه را به بدنه خود راه نمی‌دهد!
گفت: سرلشگر صفوی حتما می دانند که سردار منطقی ، سردار قیامتیون و بسیاری دیگر سال های سال در راس صنعت خودرو سازی کشور قرار داشتند و حتما می دانند که سازمان نظامی تحت امر ایشان هم می توانستند راسا نسبت به تولید خودرو نظامی اقدام کند که نکردند.
گفتم: حیدر رحیم پور ازغدی نقل کرد که  چند وقت پیش رهبری منزل ما آمدند برایشان آجیل آوردیم خندید و گفت من آجیل نمی خورم از وقتی رهبر شدم اصلا آجیل نخوردم چون رهبر باید مثل فقرا زندگی کند.
گفت: تائید اصالت خبر حضور رهبری در منزل ازغدی و مکالمه مذکور با دفتر رهبری است اما رهبری در عین ساده زیستی هرگز به فقر افتخار نکردند چنانکه نشان کارآمدی و کارایی سازی و کار چند دهه حکومت در ارتقاء سطح زندگی و رفاهی آحاد جامعه است.
گفتم: دادستان کل کشور گفته شرمم می‌آید بگویم آن شب در استادیوم آزادی چه گذشت!
گفت: مقاماتی باید شرمنده باشند که در یک چشم به هم زدن هزاران میلیارد تومان از اموال مردم نه در شب که در روز روشن چپاول می شود ، باید شرمنده ی سکوهای نفتی  یی باشند که در روز گم شدند ، باید شرمنده بود که پس از چهل سال تفهیم اتهام و حقوق متهم را به رسمیت نمی شناسند ، باید شرمنده باشند که وکلا بدلیل دفاع از حقوق موکل بازداشت می شوند ، باید آنهایی شرمنده باشند که پس از چهل سال هنوز قادر به دیدن وقایع روز خیابان ها و اماکن شهر نیستند تا شاید روزی گزارش از جنس تاریکی استادیوم به دستشان برسد.
گفتم: شریعتمداری از مدیران ابدی حوزه اقتصاد کشور گفت دولت آمریکا تلاش دارد شرایط اقتصادی ایران را به هم بزند و فکر می‌کند از این نمد برای او کلاهی درست می‌شود.
گفت: ایکاش ذره ای از نگرانی و تلاش برخی مقامات اروپایی برای مقابله با اقدام خصمانه آمریکایی را در شریعتمداری می دیدیم ، شریعتمداری باید بداند بعنوان مدیر پر سابقه در حوزه های مالی و اقتصادی بیش از سایر وزرا مورد انتظار است.
گفتم: سیف رئیس بانک مرکزی گفته دیگر نمی‌دانم در مورد ارز چه کار کنم.
گفت: ورود سیف به بانک مرکزی حتما غلط بود و بانک مرکزی قطعا قادر به تغییر شرایط ملتهب فعلی نیست اما انتظار می رود امثال سیف فقط شرافتمندانه از چرایی شرایط موجود بگویند.
گفتم: سردار صفوی با اشاره به هشتاد هزار موشک در اختیار حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی و عربستان هشدار داد.
گفت: آقاجون صفوی باید درک کند که  برجسته سازی توان موشکی حزب الله لبنان بعنوان یک گروه سیاسی و شبه نظامی دستاوردی جز مستند سازی اتهامات آمریکا و عربستان علیه ایران ندارد.

  تعداد بازديدها: 4745
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80440
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.