تاريخ انتشار: 23 خرداد 1397 ساعت 19:15:04
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوهجدهم)

گفتم: آقاجون رهبر کره شمالی در دیدار با رهبر آمریکا توافق کرد در برابر ایجاد روابط جدید با آمریکا روند خلع سلاح کامل هسته‌ای را انجام دهد.
گفت: برخی در ایران از ماه ها پیش رجز خوانی ، تندخویی و حتی جنگ طلبی اتمی کره به وجد آمده و کره را سرمشق خوبی برای ایران اعلام کردند همانانی که پس از اعلام خلع سلاح کامل کره در برابر ایجاد ارتباط با آمریکا روزه سکوت گرفتند.
گفتم: دیدار رهبران کره و آمریکا توسط تمامی شبکه های جهان جز تلویزیون کره پوشش خبری داشت مانند سخنرانی ترامپ برای اعلام خروج از برجام که فقط توسط تلویزیون ایران پوشش خبری نداشت ، گویی توافق کره - آمریکا صرفا به مردم کره و سخنرانی اعلام خروج آمریکا از برجام صرفا به مردم ایران ارتباط نداشت.
گفت: ایجاد جریان خبری خاص نوعی از اعمال سانسور است مانند تلاش روزنامه های جریان شادمان از احتمال جنگ اتمی کره که امروز اینگونه تیتر ساختند.
کیهان تیتر کرد کره و آمریکا برای پنجمین بار توافق کردند.
جوان نیز با تصویر بزرگ ترامپ و اون تیتر کرد یک امضاء آمریکایی دیگر

گفتم: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت من خیلی راحت توانستم از این توافق خارج شوم.
گفت: ایکاش همراهان داخلی ایرانی ترامپ که با دروغ پردازی و جنجال سازی مستمر در صدد کسب موافقت داخلی برای خروج از برجام و موفقیت شیطان بزرگ بودند امروز مورد بازخواست بودند تا با ادامه تیتر سازی به تخریب اعتماد عمومی و همراهی با اهداف آمریکایی ادامه ندهند.
گفتم: نکته جالب سرعت توافق اولیه رهبران دو کره و بلافاصله دیدار و توافق فوری رهبران آمریکا و کره است در حالیکه مذاکرات و توافق هسته ای ایران با طی سال ها و به سختی حاصل  گردید.
گفت-  آقاجون موضوع کره شمالی بر خلاف مسئله ایران موضوع جهانی نیست.
- کره بر خلاف ایران داعیه و اندیشه جهانی ندارد.
- کره بر خلاف ایران در هیچ نقطه از جهان حضور نداشته و قابل مشاهده نیست.
- کره بر خلاف ایران از موقعیت ژئوپولتیک و ژئو اکونومیک برخوردار نیست.
- کره بر خلاف ایران برای هیچ کشور و قدرت جهانی جذاب و ارزش مذاکره ندارد.
- کره صرفا باید با آمریکا در خصوص خلع سلاح اتمی مذاکره می کرد در حالیکه ایران با پنج قدرت جهانی صاحب حق وتو در مورد حفظ و گسترش توانمندی غنی سازی و تاسیسات هسته ای و تولید آب سنگین مذاکره داشت.
- رهبر کره شمالی بعنوان قدرتمندترین شخص کره با رئیس جمهور کره جنوبی و سپس با رهبر آمریکا بعنوان قدرتمند ترین اشخاص کره جنوبی و آمریکا مذاکره و به توافق رسیدند.
- رئیس جمهور ایران بر خلاف روسای جمهور آمریکا ، روسیه ، چین ، فرانسه و نخست وزیر انگلیس و صدر اعظم آلمان چنان  موقعیتی نداشته و باید تابع نظرات و فرامین رهبری باشد.

  تعداد بازديدها: 3298
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80352
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.