تاريخ انتشار: 22 خرداد 1397 ساعت 18:58:59
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوپانزدهم)

گفتم: آقاجون آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم نهاجا گفت موسسه FATF به بهانه مبارزه با تروریست ما را زیر نظر دارد.
- پنجره ورود خائنینی است که ۴۰ سال پیش با خفت و خواری از کشور بیرون کردیم.
گفت: اما گروه ویژه اقدام مالی (FATA) سازمان بین دولتی است که ۳۰ سال پیش برای مبارزه جهانی با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم تشکیل شد.
- اکنونFATF با عضویت ۱۹۸ کشور بزرگترین سازمان جهانی است و البته ایران تنها کشور غیر عضو کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم است.

گفتم: چرا آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصور می کنند ۱۹۸ کشور (تمام جهان) از ۳۰ سال پیش با تشکیل کنوانسیون مبارزه با منابع مالی تروریسم در صدد اعمال فشار علیه کشور ما بودند؟
- چرا حضرت آیت الله خاتمی معتقدند ۱۹۸ کشور عضو کنوانسیون تحت فرمان آمریکا هستند؟
گفت: رئیس جمهور دو سال پیش گفتند اروپائی ها آمریکا را کدخدای خود می دانند لذا می توانیم بجای آنها با کدخدایشان مذاکره کنیم.
- جریان فکری مخالف دولت با دروغ پردازی و جعل سخن رئیس جمهور با استفاده از تریبون های عمومی جنجال کردند که مردم چه نشستید روحانی آمریکا را کدخدای جهان می داند!!! .
- جریان فکری مذکور اما امروز جنجال می کنند که ۱۹۸ کشور عضو کنوانسیون از ۳۰ سال پیش و تحت امر آمریکا برای برخورد امروز با ایران برنامه ریزی کردند.

گفتم: امثال آیت الله سید احمد خاتمی مصداق بارز معتقد به نظریه توطئه نیستند؟
گفت: آقاجون نظریه توطئه معتقد است که افراد ، گروه ها یا دولت هایی مدام در صدد دسیسه چینی علیه دیگران (مثلا ما) هستند اما خاتمی با نظریه پردازی جدیدش بسیار فراتر از نظریه توطئه را مدعی است که ۱۹۸ کشور طی ۳۰ سال دور هم نشستند تا امروز علیه ایران توطئه کنند.
گفتم: با فرض اینکه امثال ایشان متوهم به نظریه توطئه باشند چه خسرانی برای مردم و کشور دارد؟
گفت: آقاجون فرض کنیم که امثال خاتمی فی نفسه هیچ نباشند اما واقعیت این است که بر ارکان قدرت متکی و می توانند مدام از تریبون های عمومی که در اختیار دارند به تخریب اعتماد جهانی نسبت به ایران بپردازند.
- امثال جریان فکری خاتمی فرصت مناسبی هستند تا تحریم های جهانی ناشی از ایستادگی ایران در برابر خواست ۱۹۸ کشور عضو کنوانسیون مبارزه با جریان مالی تروریسم جایگزین تحریم های ذیل فصل هفت شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران باشد.

  تعداد بازديدها: 4152
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80340
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.