تاريخ انتشار: 18 خرداد 1397 ساعت 00:39:18
دعوت یادگار امام از مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی

سید حسن خمینی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را روز دفاع از مظلومیت و انسانیت خواند.

یادگار گرامی امام با بیان اینکه روز قدس دفاع ما از مظلومیت و انسانیت است، گفت: روز قدس روز امام، شهدا، مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و اهمیت بسیار بالایی دارد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مورد روز جهانی قدس گفت: روز قدس از جهات متعددی مورد توجه و دارای اهمیت است؛ یکی اینکه دفاع ما از مردم مظلوم فلسطین است که اگر هیچ حیثیتی جز مسلمان بودن آنها نبود، باز هم ما وظیفه داشتیم از مسلمانان فلسطین دفاع کنیم.

یادگار امام تاکید کرد:علاوه بر همه اینها، روز قدس از باب اینکه دفاع ما از مظلومیت و انسانیت است، روز بسیار مهمی است.

وی افزود: آنچه که در فلسطین واقع می شود یک فاجعه انسانی و ظلم به انسانیت است. طبیعتا مسلمانان، آزادی خواهان و فکرت های پاک باید نسبت به این مساله با حساسیت برخورد کنند.

وی یاور شد: روز قدس امسال ویژگی دیگری هم دارد و آن فضایی است که در جهان علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است

سید حسن خمینی با اشاره انتقال سفارت آمریکا به سرزمین بیت المقدس ادامه داد: این مسأله هم نیاز دارد که جامعه و همه ما نسبت به آن با حساسیت برخورد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس یک راهپیمایی بسیار مهم است، اظهار داشت: عبور ما از همه گردنه ها امکان ندارد؛ جز با اتکای به هم، رفع کینه، دوری از دشمنی ها، انسجام ملی و نشان دادن به دنیا که ما همه یکپارچه و یک صدا هستیم و نسبت به ظلم در هر جایی که باشد حساسیت داریم.

یادگار امام گفت: امیدوارم فردا همه با هم این روز را مثل گذشته، با حضور پر شکوه مردم، به خوبی گرامی بداریم و ان شاء الله بتوانیم یک روز به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب رقم بزنیم.

وی در پایان تاکید کرد: روز قدس روز امام، شهدا، مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و اهمیت بسیار بالایی دارد. ان شاء الله بتوانیم این روز را آن گونه که مرضی رضای خدا است برگزار کنیم.

  تعداد بازديدها: 1551
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80302
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.