تاريخ انتشار: 13 خرداد 1397 ساعت 22:16:01
انتقاد شدید اتحادیه اروپا از تحریم‌های آمریکا علیه ایران در اجلاس جی 7


کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اجلاس جی 7 نارضایتی خود درباره تأثیر تحریم‌های جدید آمریکا علیه شرکت‌های اروپایی که به دنبال تجارت با ایران هستند، اعلام کردند.وزیر اقتصاد آلمان گفت: اختلافات اتحادیه اروپا با آمریکا بر اثر اعمال تعرفه فولاد و آلومینیوم در اجلاس G7 بیانیه‌های سیاسی کشورهای شرکت کننده در این اجلاس را تقویت خواهد کرد همچنین باعث می‌شود که اتحادیه اروپا دست به اصلاحات اساسی بزند.

رویترز اعلام کرد: کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اجلاس جی 7 انتقاد شدیدی به سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران داشتند که منافع شرکت‌های آنها را به خطر انداخته است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، «شولز» وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد: اختلافات اتحادیه اروپا با آمریکا بر اثر اعمال تعرفه فولاد و آلومینیوم در اجلاس G7 بیانیه‌های سیاسی کشورهای شرکت کننده در این اجلاس را تقویت خواهد کرد همچنین باعث می‌شود که اتحادیه اروپا دست به اصلاحات اساسی بزند.

وی پس از نشست وزرای اقتصاد کشورهای شرکت‌کننده درG7 به خبرنگاران گفت: در اجلاس G7 مسائل مختلفی بحث شد اما توافقی حاصل نشده است و این مسأله در تاریخ G7 کاملاً بی‌سابقه است.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا نارضایتی خود درباره تأثیر تحریم‌های جدید آمریکا علیه شرکت‌های اروپایی که به دنبال تجارت با ایران هستند، اعلام کردند.

شولز همچنین تأکید کرد: از هر فرصتی باید برای رفع مشکلات تعرفه‌ای بین اتحادیه اروپا و آمریکا نظیر اجلاس G7 استفاده کرد که البته قرار است ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم به این اجلاس بپیوندد.

  تعداد بازديدها: 1249
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80246
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.