تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1397 ساعت 21:26:16
نگاهی دیگر (قسمت دویست و نودو ششم)

گفتم: آقاجون دیروز نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و حسین شریعتمداری رئیس و مدیر مسئول دائمی موسسه و روزنامه کیهان در موضعی مشترک با خوشحالی به یک نکته اشاره کردند.
1- نتانیاهو نخست وزیر اسراییل گفت ایران می‌خواهد با پول برجام منطقه را فتح کند کار ترامپ درهم‌ کوبیدن ماشین پول‌سازی ایران بود.
2- حسین شریعتمداری هم دیروز با ابراز شادمانی از شکست دولت در برجام نوشت با گذشت کمتر از دو هفته از خروج آمریکا از برجام برخی شرکت‌های اروپایی مانند موارد ذیل اعلام کردند که پس از اعمال تحریم ها از سوی آمریکا ایران را ترک و قطع همکاری خواهند کرد.
- شرکت خوشه‌ای زیمنس آلمان
- شرکت نفتی انی ایتالیا
- شرکت فولاد دنیلی ایتالیا
- شرکت نفتی توتال فرانسه
- شرکت هواپیمایی ایرباس فرانسه
- شرکت نفکش TORM دانمارک
- شرکت کشتیرانی مرسک دانمارک
- شرکت‌ جنرال الکتریک آمریکا
- شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا
- بانک آلمانی DZ
- شرکت چند ملیتی اینژی(ساخت نیروگاه با انرژیهای تجدید پذیر )
- شرکت لهستانی پی جی نی نیگ (نفت، گاز و معدن)
- شرکت‌های اروپایی برای خروج از ایران صف کشیدند صفی که در زمان انعقاد برجام از سوی مقامات دولتی عنوان می‌شد برای ورود به ایران شکل گرفته است.
گفت: ابراز همسویی حسین شریعتمداری رئیس موسسه و مدیر مسئول روزنامه کیهان با مواضع اعلامی رژیم صهیونیستی دیگر موضوعی معمول و عادی است اما اینکه مقامات عالی رتبه حکومتی چرا با دنباله تفکر اسرائیل مستقر در موسسه کیهان مماشات می کنند همچنان موضوعی حیرت انگیز است.
گفتم: فهرست اعلامی کیهان در مورد شرکت های خارجی در شرف خروج از بازار ریسک پذیر ایران صحت دارد یا مانند سایر مطالب کیهان می تواند تیتر سازی و سیاه نمایی علیه کشور تلقی گردد؟
گفت: آقاجون اینکه خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های آمریکایی علیه کشورمان توسط نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به متوقف ساختن ماشین پول سازی ایران یا توسط کیهان به تشکیل صف خروج شرکت های خارجی از ایران تعبیر شود مهم نیست.

- اما جریان همسو و همصدا با اسرائیل مستقر در کیهان پس از چند سال دروغ پردازی و تیتر سازی مبنی بر اینکه با برجام شرکتی به ایران نیامده است امروز با انتشار فهرستی از شرکت های خارجی که بدلیل بازگشت تحریم آمریکایی در صف خروج قرار دارند ناخواسته و ناچار بر حضور پس از برجامی صدها شرکت بزرگ و کوچک آمریکایی ، اروپایی و آسیایی در ایران صحه گذاشته است.
- حداقل انتظار از مراجع قانونی ذی ربط این است که بیش از پیش در برخورد با جریان همسو با اسراییل در کشورمان مماشات نکرده و حداقل برای یک بار مردم را از لذت مشاهده برخورد رسمی امنیتی قضایی با عناصر جریان اسرائیلی صهیونیستی در ایران بهرمند نمایند.

  تعداد بازديدها: 3289
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80119
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.