تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1397 ساعت 21:41:55
تغییرات وسیع در انتظار شهرداری تهران؛ چه کسانی می روند؟/ از مدیران قالیبافیِ عضو ستاد رییسی تا مدیران سفارشی و فاقد تجربه مدیریتی/ ادغام معاونت ها در راه است


با انتخاب افشانی به عنوان شهردار جدید تهران، تغییرات وسیع مدیریتی در انتظار شهرداری تهران است. آنطور که خبرنگار «انتخاب» مطلع شده، اکثر معاونین فعلی شهرداری کنار گذاشته خواهند شد و برخی معاونت ها با یکدیگر، ادغام می شوند.

آنطور که خبرنگار «انتخاب» مطلع شده، اکثر معاونین فعلی شهرداری کنار گذاشته خواهند شد و برخی معاونت ها با یکدیگر، ادغام می شوند.

براساس شنیده ها، سه معاونت «برنامه ریزی» ، «منابع انسانی» و «اداری مالی» با عنوان معاونت اداری و مالی ادغام خواهند شد.

همچنین دو معاونت «حمل ونقل» و«عمراني» با یکدیگر ادغام شده و شنیده ها حاکی از آن است که پورسيد اقايي از شهرداری خدحافظی می کند و حناچی بعنوان معاون شهرسازي شهرداری انتخاب خواهد شد.

از سوی دیگر، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران که در اختیار «شجاع پوریان» است، به چهره ای فرهنگی و دارای سابقه اجرایی سپرده خواهد شد. شجاع پوریان از معدود مدیرانیست که بدون هیچ گونه سابقه ی اجرایی (و صرفاً با سابقه نمایندگی مجلس و عضویت در شورا که کار اجرایی محسوب نمیشود)، مسئولیت مجموعه ای عریض و طویل را عهده دار شده که حتی برخی اعضای شورای شهر، با گلایه از شهردار وقت، نسبت به بی اطلاعی شجاع پوریان از اولیات اصول اداری گلایه کردند و معتقد بودند، او بخش زیادی از فرصت خود و همکارانش را با صرف فهم اصول اداری، هدر می دهد.

طبق اطلاعات رسیده، عارف نیا نیز از روابط عمومی خداحافظی می کند.

به گزارش انتخاب، همچنین برخی شهرداران مناطق غیرهمسو در فهرست تغییرات قرار دارند. این افراد که هنوز به عنوان شهردار مناطق مشغول هستند، تنها علت به کارگیری شان در دوره قالیباف، کمک انتخاباتی به او و سپس تلاش برای رای آوری رییسی در انتخابات بوده است و جالب آنکه این افراد، همچنان به عنوان شهردار یا مدیر ارشد در در کنار تیم اصلاح طلب شهرداری مشغول به کار هستند!

  تعداد بازديدها: 1271
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80029
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.