تاريخ انتشار: 17 ارديبهشت 1397 ساعت 22:01:55
نگاهی دیگر (قسمت دویست و هشتادویکم)

 گفتم: آقاجون کانال تحلیلی... وابسته به مراکز یکی از نهادها امروز در پیام رسان تلگرام نوشت.
- در عجبم از ملتی که بدون داشتن سواد الفبای امنیت اطلاعات، حاضرند با فیلترشکن از پیام رسان خارجی استفاده کنند ولی به بهانه امنیت از پیام رسان داخلی استفاده نکنند.
- در عجبم از ملتی که به صهیونیستی که فرصت پیدا کنه ایران رو له میکنه بیشتر از سپاهی که براش امنیت میاره اعتماد داره !!
- در عجبم از ملتی که پز وطن پرستی میده ولی حتی با توهین مدیران تلگرام به ایران بازم متعصبانه حاضر نیست ترکش کنه !!
- در عجبم از ملتی که یکسره غر میزنه از وضع اقتصاد ولی میره کالای قاچاق خارجی می خره و حاضر نیست کالای ایرانی رو حمایت کنه تا مشکل بیکاری و ارز  و ... حل بشه
گفت: روزنامه جمهوری اسلامی هم امروز در مورد فیلتر تلگرام و تداوم استفاده از آن توسط مردم نوشت.
- تلگرام فیلتر شد ولی مثل روسیه نه مدیر این پیام رسان موضعی گرفت و نه مردم به خیابان‌ها آمدند چون مردم مثل گذشته دارند از تلگرام استفاده می‌کنند.
- فیلترشکن امکان دسترسی آزادتر به آنچه قبلاً قابل در دسترس نبود یا مورد تمایل نبود را فراهم می کند.
- اصولاً هر تصمیمی که انگیزه اتخاذ آن پشت پرده سیاسی داشته باشد و میدانی برای تسویه حساب و انتقام کشی جناحی شود عاقبتی غیر از این ندارد.

گفتم : علامه جوادی آملی در آزادگی اندیشه فرمودند: گناه ابتدا باعث زنگ و تیرگی قلوب می شود که فرمود كَلَّا بَلْ رَانَ عَلَى قُلُوبِهِمْ مَا كَانُوا يَكْسِبُونَ و سپس تمام قلب را سیاه و قفل می کند وَطُبِعَ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لَا يَفْقَهُونَ
گفت: آقاجون اگر سه گناه کبیره غیبت ، دروغ و تهمت مهمترین راه ابتلا به گناه کبیره و ویرانگر بازی با آبروی بندگان خدا باشد بنابر آیات شریفه مبتلایانش به شدت مصداق وَطُبِعَ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لَا يَفْقَهُونَ خواهند بود یعنی که قادر به تدبیر و آزاد اندیشی نیستند.
- جماعتی که با قلب های سیاه و تباه نه به شخص و گروهی خاص که به پنجاه میلیون ایرانی علاقمند استفاده از پیام رسان تلگرام اینچنین توهین می کنند.
- توهین عناصری در هر لباس با هر ادعایی شاید بهترین دلیل عدم اعتماد پنجاه میلیون ایرانی بهره مند از فضای مجازی برای عدم اعتماد بنیادین به بر خی در کشورمان است.
- کانال های خبری از قبیله سیاه دل هایی که بواسطه آلودگی به غیبت ، دروغ و تهمت قفل بر دلشان نهاده می شود که خوب می دانند تفکر داعشی یعنی  بی وطنی یعنی بی خدایی و یعنی شیطان پرستی یعنی قوم دل های زنگار گرفته و سیاه که صالحین و بندگان حضرت باریتعالی را حتی اگر پنجاه میلیون هموطن باشند را جایز و واجب به توهین می دانند.

  تعداد بازديدها: 3863
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79963
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.