تاريخ انتشار: 09 ارديبهشت 1397 ساعت 21:02:12
نگاهی دیگر (قسمت دویست وهفتادویکم)

گفتم: آقاجون کریمی قدوسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مدعی است آمادگی دارم حدود 300 اسم از مسئولان دو تابعیتی را رسانه‌ای کنم.
گفت: بکار گیری ایرانیان دارای تابعیت مضاعف منع قانونی داشته و باید با متخلفین برخورد گردد.
1- اگر ادعای کریمی قدوسی فرمانده سابق بسیج خراسان و نماینده سه دوره مجلس کذب و به قصد تشویش اذهان عمومی علیه حکومت نباشد موظف است موارد مذکور را در اسرع وقت در اختیار دستگاه های مسئول و قوه قضائیه قرار دهد.
2- اگر ادعای کریمی قدوسی عضو جبهه پایداری غیر مستند و اتهام سازی است دادستان کل کشور موظف است به جرم تشویش اذهان عمومی و مخدوش کردن چهره نظام اسلامی نامبرده را با تشکیل پرونده قضایی جهت محاکمه در اختیار دادگاه صالحه قرار دهد.

گفتم: کریمی قدوسی حداقل پس از رای مردم به دولت یازدهم و دوازدهم مکرر از این شیوه برای تخریب دولت استفاده کرده است مواردی که تماما توسط مراجع رسمی تکذیب شده اند، اما دادستان کل کشور نیز ظاهرا قصد بررسی صحت و سقم ادعاهای نامبرده مبنی بر اتهام سازی علیه ارکان نظام را ندارد؟
گفت: آقاجون کریمی قدوسی طی اظهارات اخیر در برابر سکوت مسئولان ذیربط دفتر رهبری با گستاخی بیشتر به جعل سخنان مقام معظم رهبری نیز پرداخته است.
گفتم: تعمدا مواضعی را به مقام معظم رهبری نسبت داده است که در فرمایشات معظم له نیست؟
گفت: آقاجون کریمی قدوسی مدعی است که عناصر دو تابعیتی در پست های مدیریتی تمام مراکز حضور دارند در حالیکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، این نفوذی‌ها اتاق فکر و محاسبات مسئولان ما را در بسیاری از قسمت‌ها به دست گرفته‌اند و هیچ کجا هم نیست که این افراد حاضر نباشند.
- مقام معظم رهبری تاکنون حدود ۱۰۵۷ بار از ترکیبات کلمه نفوذ استفاده کرده اند اما حتی یک بار هم به کلمه دو تابعیتی اشاره نفرمودند بنابراین استناد به چنین تعبیری قطعا مصداق جعل و دورغ پردازی علیه رهبری است.
- وزارت اطلاعات بعنوان تنها مرجع رسمی ذیربط بر دروغ بودن حضور عناصر دو تابعیتی در پست های مدیریتی تاکید و از مطلعین درخواست ارائه اطلاعات کرده است.
- مسئولین دفتر رهبری باید فورا با جعل سخنان رهبری برخورد نمایند.
- کریمی قدوسی با ادعای کذب چند ساله مبنی بر در اختیار داشت اسامی ۳۰۰ مدیر دو تابعیتی یاد خلفش احمدی نژاد را در افکار عمومی زنده کرد که از ابتدای ریاست جمهوریش در ۸۴ تا امروز قرار بود فهرستی چند صد نفره دارای فساد مالی را از جیبش خارج و به عرض مردم برساند.

  تعداد بازديدها: 3754
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79871
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.